7/10/2021

"TNJDDLS Skin Deep" Julia Biel | Koncert Sariusa w Warszawie - Weekendowe polecajki #44

Tęsknił ktoś za Pimpkiem? :D

MUZYKA

Sarius feat. TPS - Na Starych Śmieciach

Bo teledysk wyszedł ;) a płytę "Antihype 2" już kupiłam :D

Czarny HIFI ft. Sarius, Zalia - Wino

Wolę czerwone wino, ale piosenka spoko :D

GEDZ - 247365 gośc. SARIUS

Opał x Gibbs - O₂

kartky - List do K.

Smash Into Pieces - All Eyes On You (Acoustic Version)

cudoska - leave

Gibbs - Kompas

Ikarus Feel - Domino

From Ashes to New - Linkin Park "Faint" (Quarantine Cover)

KONCERT

Sarius, Warszawa, klub Rejs

Na ostatnim koncercie (Happysad) byłam we wrześniu. No za długa przerwa dla mnie xd

Czwarty koncert (trzeci w Warszawie :D) Sariusa i jak zawsze ogień 🔥 Parę numerów z najnowszej płyty ("Pejzaże" na żywo to coś pięknego!), trochę starszych numerów. "Zalatani" mega! No uwielbiam ją słyszeć na koncertach. W trakcie Mariusz wszedł w tłum a po koncercie jeszcze udało się strzelić fotkę :D Chociaż pewnie jakbym była sama to bym nie podeszła. Wiem, człowiek jak każdy inny, ale i tak się stresowałam. Mogę dziękować chłopakowi, że ze mną poszedł :D Tylko szkoda, że ochroniarz poganiał "dwa zdjęcia i idziecie" bo tak to wydawało mi się, że Mariusz chętnie by pogadał z każdym. Too kiedy następny koncert i gdzie? :D

Co do pierwszego zdjęcia to mój szef rzucił tekstem, że klub pewnie jest gdzieś nad rzeką skoro taka nazwa (pochodzi z Warszawy, ale klubu nie kojarzy). Na miejscu zastaliśmy zalew :D

KSIĄŻKA

"To nie jest, do diabła, love story. Skin Deep" Julia Biel

Trochę się bałam kalki z historii Elli i Jonasza, ale teraz nie wiem po co 😂 Super historia, mega spodobał mi się projekt Caroli. W sensie cały pomysł z kalendarzem itd (nie chce zdradzać fabuły 🤭, ale ciekawy pomysł na poradzenie sobie z traumami).

Akcja z romansem ojca Aleksa 🙈 Julia kobieto czekam co jeszcze wymyślisz w przyszłości 😯

Kolczyki z łapaczami snów też chcę!

I stwierdzam, że wolę wstawki z języka niemieckiego niż angielskiego 😂

Co tu dużo pisać. Bierzcie  TNDDLS Skin Deep w ciemno!

Teraz poproszę książkę z historią Jody :D



A Wy mi coś polecicie? :D Do czytania, słuchania, oglądania...

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)