5/10/2021

Peeling do ciała Soczysta papaja Organic Shop - recenzja


Peeling wiadomo do czego służy, więc nie będę się tutaj rozwodzić. Przechodzę do składu itd. :D

SKŁAD: Sucrose, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Carica Papaya Fruit Extract, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Limonene, Linalool, CI 77492, CI 77491. 

POJEMNOŚĆ: 250 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: ja testowałam w ramach współpracy z bee.pl. Możecie go tam kupić za 11,99 zł.


OPAKOWANIE: plastikowy słoiczek i wieczko. Nie jest zbyt mocne. Moje jak widać na zdjęciu uszkodziło się chyba w transporcie.

ZAPACH: nie wiem jak pachnie prawdziwa papaja, ale zapach tutaj jest przyjemny, owocowy. To mój trzeci peeling OS i pod względem zapachu daję mu drugie miejsce ;) Pierwsze oczywiście należy do mojego kochanego mango <3 Trzecie to wersja kawowa, która niestety nie przypadła mi do gustu.

KOLOR: pomarańczowy.
KONSYSTENCJA: bardzo gęsta, ale swobodnie można ją rozsmarować na skórze.


DZIAŁANIE: jeśli chodzi o działanie to te wszystkie peelingi działają tak samo. Tak samo dobrze :) Są dość ostre, ale w przyjemny sposób :D Można nimi wykonać fajny, pobudzający masaż i oczywiście pozbyć się suchych skórek, wygładzić skórę. Balsam później lepiej się wchłania. Nie robią mi żadnej krzywdy. Jestem bardzo na tak i będę testować kolejne warianty.

Znacie peelingi do ciała Organic Shop? Co o nich myślicie?

17 komentarzy:

  1. Miałem żele pod prysznic tej marki i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka wersji tych peelingów - bambus, wodorosty i papaja. Działanie każdego super, ale zapachowo jakoś mi nie leżą. Ten akurat był najfajniejszy, ale jakiś taki słodki i cukierkowy.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodorosty ciekawe 😂 To ja w nim cukierkowatości nie czułam 😄

      Usuń
  3. Bardzo lubię ich peelingi. Świetnie pachną i dobrze ścierają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka opakowań, bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę ze względu na zapachy. Jeśli chodzi o peelingi do ciała to korzystam już tylko z domowego zrobionego z kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe 🙈 Papaję polecam a pomarańcza też brzmi super na lato!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)