5/05/2021

Nowości kwietnia

 Dzień dobry w maju :) Jak minął weekend? Wypoczęliście? Ja pracowałam. Teraz czekam na wolne :D Zapraszam do przeglądu kwietniowych nowości!


Hebe

Znów online. Niby mam dość blisko, ale jednak te internetowe zakupy takie wygodne :D Pracuję w tej samej miejscowości co mieszkam, więc za bardzo nie mam okazji żeby wybrać się do miasta.

  • Revuele insta magic beauty maseczka złuszczająca - 11,99 zł - taki bardzo #instakosmetyk 😅
  • Nivelazione delikatna bezzapachowa emulsja łagodząca do higieny intymnej - 5,99 zł - czy tylko mi ta marka głównie kojarzy się z pielęgnacją stóp? 🙈
  • Revuele Hemp Me! Serum do twarzy - 11,99 zł
  • LaQ peelingujący mus do mycia twarzy - 13,99 zł - mówiłam, że będę testować kolejne 😄
  • Pierre Rene biała kredka do linii wodnej - 13,99 zł - od jakiegoś czasu chodziła za mną taka kredka i w końcu mam 😉 teraz mam ochotę sprawdzić czy jednak są inne kolory 😅 tak to zależało mi na białej bo podoba mi się efekt takiego jakby większego oka, ale czemu czasem by nie zaszaleć z kolorem 😉

Vinted

Zakupy u innej blogerki :D

  • Mus do ciała truskawka i czekolada Organic Shop - 15 zł
  • Kremowa sukienka - 15 zł - od dawna marzyła mi się biała sukienka na lato. Ta co prawda ma troszkę inny kolor, ale spełniła moją zachciewajkę ;)
  • Bluzeczka na ramiączkach - 6 zł

Rossmann

  • Bielenda nawilżający płyn micelarny Fresh Juice z bioaktywną wodą cytrusową - 9,99 zł
  • Isana pianka do golenia - 3,99 zł
  • Lovely silnie matujący fikser mineralny do twarzy - 17,99 zł - odmiana od pudrów Ecoery 😄
  • Chusta dorwana na rynku za 25 zł. Szukałam takiej cienkiej i ta bardzo mi się spodobała 😍

Maybelline - testowanie

  • Lusterko - jak zobaczyłam kartonik to pomyślałam, że to puder 😅 ale to nic. Takie małe lustereczko przyda się do torebki.
  • Matowa pomadka Super Stay Matte Ink kolor Amazonian 70 - ma utrzymywać się przez 16 godzin. Muszę przyznać, że to kolejny kolor Maybelline, który przypadł mi do gustu. Taki brązik. I jak ładnie pachnie 😍
  • Tusz Colossal 36 h - użyłam kilka razy, ale ciężko mi się malują tą szczoteczką. Jest duża, rączka krótka i jakoś ciężko mi się nią operuje. Raczej poleci dalej.
  • Podkłady Super Stay Active Wear 30 h kolory 03 True Ivory Ivoire Clair i 07 Classic Nude Nude Naturel - wypróbuję 07 bo jest ciemniejszy. 03 poleci do kogoś w konkursie, który trwa na Instagramie :) Zapraszam!
W kwietniu na kosmetyki wydałam 104,92 zł. W marcu było to 48,86 zł.

Wpadło Wam coś w oko? Dajcie znać! :)

18 komentarzy:

  1. Fajne nowości, śliczna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega nowości. Ciekawa jestem tych podkładów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem bardzo podkładów, bo miałam dawno temu pierwszy super stay i wspominam bardzo dobrze, ponieważ to był podkład nie do zdarcia przez cały dzień 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Te podkłady są całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn micelarny z Bielendy lubię,jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi matowa pomadka z Maybelline :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania:) Bardzo ładna chusta, sukienka i bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten mus Laq :) ja miałam i mnie jakoś nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)