5/14/2021

Weekendowe polecajki #41 Książka "Książę musi odejść" Monika Gajos

książę musi odejść Monika Gajos
 

MUZYKA

Kartky - sprandi


Pawbeats ft. VNM, Zuza Jabłońska - Azyl

Ta piosenka ma w sobie coś takiego, że mogę jej słuchał w kółko.


Piekielny x Blizna - Melodramat


IMMINENCE - Temptation


Gutek - Ogniwa


Monsieur Premiere - Późno Chodzimy Spać


ZBUKU - Carpe Diem


Paweł Domagała - Milcz


Trap Typieee feat. Cheatz - Nerwica Lękowa


Danny Worsnop & Matty Mullins - Say Something



FILM

"Ocean's Eleven: Ryzykowna gra" (2001)

Zaraz po wyjściu z więzienia Danny Ocean planuje napaść jednocześnie na trzy kasyna w Las Vegas. W tym celu kompletuje niezwykłą grupę fachowców.
Gatunek: komedia kryminalna

8/10. Jakoś w majówkę obejrzałam z chłopakiem. Film już mi znany, chyba nawet tutaj Wam kiedyś polecałam, ale jak film dobry to można obejrzeć jeszcze raz ;)


KSIĄŻKA

"Książę musi odejść" Monika Gajos


Opis z tyłu książki wskazuje na raczej typowe romansidło. Jednak od pierwszej strony okazuje się, że to nie tak. Autorka w cudowny sposób słowami oddaje uczucia, emocje, zagląda w głąb bohaterów. Są też momenty, że można siedzieć i zapisywać cięte riposty ;) Nie są oni tacy prości, że on bogaty lovelas, ona typowa szara myszka. Oboje mają swoje życiowe demony z przeszłości. W pewnym momencie życie znów się komplikuje. Końcowej akcji z rodzicami Michaliny się nie spodziewałam... Nie wyobrażam sobie mieć takiej matki. Jednym słowem polecam. W sumie to chętnie bym obejrzała film czy nawet serial na podstawie tej książki.

A Wy mi coś polecicie? :D

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)