11/06/2020

Co się działo w październiku?

  • Codziennie spaceruję, więc zaczynam od takiego zdjęcia.
  • Znalazłam tekst do mojej prezentacji do matury ustnej z polskiego :D rok 2013. Kto też wtedy zdawał maturę?
  • Zdarzyło mi się pomalować paznokcie xD
  • Jedzenie oczywiście musi być :D Jajecznica + pomidorki koktajlowe z ogródka, kawka w pracy i trdycyjnie już (haha) zapiekanka makaronowa. Tylko razem była z kurczakiem zamiast kiełbasy.
  • Podałam Pimpkowi piłkę bo troszkę za malutki jest żeby wskoczyć na ten fotel.
  • Gacuś ;) ogólnie to trochę się w domu śmiejemy bo mój tata nazywa się Wacek, najstarszy brat Jacek i kot Gacek ;D
  • <3
  • Ciężkie życie kota :D
  • Pimpkowi spadła piłka z łóżka. Pierwszy po nią poleciał Gacek xD później Pimpek sobie przyniósł.
  • rondo w Zdorach xD
  • Widok z pracy. No z sali w restauracji pod sklepem, w którym pracowałam.
  • Takie ładne liście, że nawet Pimpek oglądał je od dołu :D
  • taki wygodny brzuch mam :D
  • Ja xD
  • Słodkości podane do stołu ;D
  • rano przed domem.
  • przed pracą.
  • i po pracy przed domem. Trzeba przyznać, że nawet czasami pogoda dopisywała ;)
  • Czy lubię siedzieć na podłodze i pisać? Tak. Czy zwierzaki mi towarzyszą? Jak widać :D a ja zamiast pisać robię fotki :D
  • no rozbraja mnie ten kociak. Na drugim zdjęciu ziewał bo może to trochę wygląda jakby się krztusił. W ogóle ostatnio kupiłam mu zabawkę - myszkę z jakimiś frędzlami. Czym się bawi Gacek? Liściem, skórką od pomarańczy czy cytryny (a podobno koty nie lubią cytrusów. Kiedyś szukałam informacji jak oduczyć kota wchodzenia na stół i wpadłam właśnie na takie informacje. No cóż, na Gacka to nie zadziała :D), byle papierkiem, który spadnie na podłogę. I takim śmieciem potrafi się bawić długo, ganiać po całej kuchni czy innym pomieszczeniu a swoją zabawką traci zainteresowanie po chwili.
  • mój cień i ja :D
  • zdjęcie po zmianie czasu i zobaczcie jak jasno z rana.
  • Tak się bawi kot...
  • ... a później to niby taki niewinny.
  • ja chyba kiedyś byłam kotem haha sama się jakoś dziwnie układam do snu.
  • Z Wydawnictwo Otwartego dostałam taką książkę - dziennik. Już przeczytałam, ale jeszcze nie zaczęłam jeszcze wypełniać. Pewnie coś tam na instagramie naskrobię.
  • Gacek też lubi czytać ;D
  • Sobotnie, ostatnie październikowe wyjście. Urodziny kolegi. Teraz to już chyba tylko samo siedzenie w domu zostaje. Ani pracy, ani nic :/ No jeszcze spacery z Pimpkiem <3

Najwięcej serduszek na Instagramie zebrało zdjęcie:

Wyświetl ten post na Instagramie.

Tego pana już niektórzy poznali na story a dzisiaj przedstawiam też oficjalnie tutaj 😄 Mały rozrabiaka, gryzoń. Wspinaczka mu niestraszna (dopóki nie wejdzie na czubek drzewa 🙈 Już tata miał okazję go ściągać). Oto Gacek 😉 - Pochwalcie się jakie macie zwierzaki, jak się nazywają 😉🐾 - Na blogu podsumowanie września i więcej zdjęć kociaka 😄 https://zmojejstronylustra.blogspot.com/2020/10/co-sie-dziao-we-wrzesniu.html (aktywny link w bio). - #kotGacek #Gacek #kot #czarnykot #czarnobialykot #kociak #kot #kitku #koteł #blogzmojejstronylustra #nowypost #nowywpis #nowypostnablogu #podsumowaniemiesiąca #wrzesień2020 #catsofinstagram #catstagram #catstagramcat #zwierzakikfs #zwierzetakfs #zwierzętadomowe #zwierzaki #nietoperek #czarnykociak #kotełek #kocimodel #kociinfluencer #nosek #kocinosek #różowynosek

Post udostępniony przez Justyna Krajewska (@justyna.krajewska)


Piątka najchętniej czytanych wpisów na blogu w październiku:

  1. Maska do włosów Kallos Mango - recenzja (niech ktoś mi powie co ja takiego zrobiłam w tym wpisie, że pojawia się w niemalże każdym takim podsumowaniu czy to po prostu popularność produktu ;D)
  2. Nowości września
  3. Bielenda Masło do ciała Botanic Spa Rituals Konopie + Figa
  4. HotNotyAvon: Serum przeciwzmarszczkowe z retinolem Anew Clinical + nowa linka kosmetyków wegańskich Distillery
  5. #BLOGERKIPOLECAJĄ Kosmetyki, do których wracam, czyli moje KWC!

Jak tam październik? Też już tylko czekacie na koniec tego roku?

22 komentarze:

  1. Słodkie zdjęcia ze zwierzakami :D Moje koty też uwielbiają mój brzuszek :D Mam 4 duże, w tym dwa młode koty, czasami przechodzę armagedon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D chociaż przez chwilę był spokojny 🤣 bo u mnie z jednym młodym jest szaleństwo ;D

      Usuń
  2. Zwierzaki są przeurocze :) ja jakiś czas temu tez znalazłam mój tekst do matury :D ja miałam maturę w 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się lubią koty i psy! U mnie jak siostra przywozi psa to boi się mojego kota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;D Pimpek akurat obce koty goni. W domu już do kolejnego go przyzwyczailiśmy, ale jak się jakiś obcy pojawi na podwórku czy spotkamy na spacerze to goni.

      Usuń
  4. Gwiazdorska para podsumowań widzę w formie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwierzaki królują w tym poście :D Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroczy Gacuś <3 zapiekanki makaronowe mniam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)