7/04/2020

Co się działo w czerwcu?

  • Taki kwiatowy początek miesiąca ;D 
  • W czerwcu świętowaliśmy 4 lata Pimpka w domu <3 
  • Ciężkie życie modela ;D 
  • Śpiochy ;) 
  • Truskawki z jogurtem i cukrem <3
  • Moje biedne zapiekani xD
  • Bez zapiekanki makaronowej też się nie obeszło ;D 
  • Te zdjęcie możecie kojarzyć z Instagrama. Tylko tutaj macie wersję oryginalną ;D
  • Rozbrajają mnie pozy Filipa do spania ;D
  • Prezent imieninowy. Na imieniny szczerze mówiąc nie zwracam uwagi a tak mnie zaskoczyła koleżanka z pracy :)
  • Ósme urodziny mojej siostrzenicy.  
  • Co kilka dni coś tam mieszam ;D
  • Truskawki z własnego ogródka <3
  • Pimpek wiadomo <3 
  • bez widoku z mojego okna też się nie obejdzie ;D
  • a to tak z przestrogą. Jakiś czas temu rozpadł się mój zasilacz do laptopa, kupiłam nowy, ale uniwersalny bo nie było takiego konkretnie do Asusa. I co go podłączyłam to laptop mi się wyłączał. Pogadałam z kolegą i się okazało, że miał podobną sytuację. Tylko jemu w ogóle spaliło się wejście i za naprawę zapłacił sporo kasy. Zamówiłam, więc oryginalny zasilacz i póki co działa jak trzeba.
  • Czereśnie również własne <3
  • Widok z mojego z okna.
  • Widoki z pracy przy różnej pogodzie. 
  • Pimpek z kurczakiem.
  • Kto pamięta Nika? Śmieszy mnie ten psiak ;D Jest taki dłuugi i te uszy ;D 
  • Tak, znów moje czereśnie ;D
  • Kolejny koktajl.
  • Tutaj się śmiałam z nazwy cukierków. 

Najwięcej serduszek na insta zebrało zdjęcie:



Wyświetl ten post na Instagramie.

Wiem, wiem nie umiem pozować (do tego ciężko jedną ręką trzyma mi się telefon 🤣) nawet do lustra 😅 ale chciałam pokazać te spódnicospodnie. Pierwszy raz kupiłam takie coś, ale wzór i kolory mega mi się spodobały 😍 Jeszcze chodzi za mną "wypróbowanie" kombinezonu. Zawsze miałam wrażenie, że wyglądają one tak jakby się miało na sobie pampersa, ale może jednak znajdę coś fajnego 😄 Nosicie spódnicospodnie i kombinezony? Czy bez takiego kombinowania? 😄 #spódnicospodnie #ubrania #nowościwszafie #zakupy #zakupyubraniowe #spodnie #spódnica #koszulkaoversize #oversize #koszulka #zielonakoszulka #zieloneubrania #rozpuszczonewłosy #selfiewlustrze #zdjeciewlustrze #strójdnia #ootdinspiration #ubranioweinspiracje #croppclothing #cropp #wearecropp #nogi #instafashion #zdjęciewlustrze #nomakeup #bezmakijażu #ubraniawkwiaty #dziewczynykfs
Post udostępniony przez Justyna Krajewska (@justyna.krajewska)

Zastanawiam się czy częściej wrzucać stylówki ;D

Piątka najchętniej czytanych wpisów w czerwcu:

  1. Weekendowe polecajki #23
  2. Gift of Nature żel do mycia twarzy do cery pięknej, choć mieszanej
  3. ISANA Olejek do włosów KOKOS
  4. Maska do włosów Kallos Mango - recenzja
  5. Bielenda aloesowy peeling do ciała
Jak Wam minął czerwiec?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam polne kwiaty :) truskawki to podstawa w czerwcu. Trzeba się nimi zajadać, zbyt szybko się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne zdjęcia, aż mam ochotę wybrać się na spacer :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten psi model jak zawsze słodziak 😉 Z zasilaczem do lapka miałam podobną sytuację i po wielu próbach udało mi się trafić dobry taki uniwersalny aż do momentu kiedy mój stary laptop umarł i musiałam kupić nowy 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój <3 To ja po tej jednej próbie i historii kolegi postanowiłam szukać oryginalnego ;D

      Usuń
  4. Ah te kochane zwierzaczki :) Truskawki z jogurtem to absolutnie smak lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwiec minął zdecydowanie za szybko. Muszę sobie zrobić zapiekankę makaronową na obiad, dawno nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)