6/05/2020

Weekendowe polecajki #23


Miesiąc przerwy od poleceń na weekend... Praca i pisanie licencjatu mocno zaprzątały mi głowę. Pracę zmieniam, licencjat powoli kończę, więc mam nadzieję, że jakoś powoli się tutaj ogarnę ;)


MUZYKA

FARBEN LEHRE - Deja Vu 


IRA - W Górę Patrz


Przyłu feat. Kartky - After


Sobel "Każdego dnia"

Uwielbiam refren <3

Kartky - Mała wojna

Kartky wydał nową epkę a to jedna z nowych piosenek ;)


TMK aka Piekielny - Magia


"Magia jest wtedy kiedy splatamy dłonie..."

Pezet - Noc I dzień (Remix) Gość. Małolat


Of Virtue - Alone


A Killer's Confession - NUMB


Hotel Torino - Wielki Gniew


FILMY

Podam tytuły i opisy iii oceny jakie dałam na filmwebie ;D

"Zakochany bogacz" (2020)

Ambitny Teto zatrudnia się w firmie swojego ojca, udając chłopaka z biednej rodziny. Wkrótce poznaje Paulę, w której się zakochuje.
Gatunek: komedia romantyczna

8/10

"Jak dama" (2018)

Młoda introwertyczna studentka stara się odnaleźć swoje miejsce w świecie.
Gatunek: komedia romantyczna

8/10

"Tryb samolotowy" (2020)

Młoda influencerka rozbija samochód, rozmawiając przez telefon. Za karę trafia do domu dziadka na wsi, dokąd nie dociera sygnał sieci komórkowej.
Gatunek: komedia romantyczna

8/10. Ach te influencerki xd

"Ktoś wyjątkowy" (2019)

Ambitna dziennikarka żegna się z nowojorskimi przyjaciółkami przed przeprowadzką do San Francisco.
Gatunek: komedia romantyczna

7/10. Do opisu: i nie może się pogodzić z rozstaniem z chłopakiem. No cóż, sama nie polecam związków na odległość.

"Moja nieznajoma" (2019)

Uznany pisarz kończy ostatnią książkę słynnej sagi. Mężczyzna niespodziewanie budzi się w alternatywnej rzeczywistości, gdzie żona jest znaną pianistką i go nie rozpoznaje.
Gatunek: komedia romantyczna

9/10. Mega! Komedia romantyczna z nutką, że tak powiem magii ;D

I tak mi się uzbierały same komedie romantyczne. Oglądam a później mi smutno xD

Znacie coś? Coś się spodobało? Co tam planujecie na weekend? U mnie sobota ze studiami.

18 komentarzy:

  1. Z chęcią obejrzę, na razie jednak jestem zawalona egzaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irę uwielbiam. Niestety żadnego filmu nie znam, ale chętnie bym obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z piosenek znam tylko irę. Dużo rapsów jak zawsze u Ciebie, ja jestem wierna Taco w tym gatunku :D Z filmów znam jedynie zakochany bogacz, ale bez szału. Natomiast moja nieznajoma - bardzo mnie zachęciłaś! Obejrzę, ale najpierw zabieram się za finałowy sezon 13 powodów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi rok z rapsami 🙈 Ooo to jak obejrzysz to daj znać co myślisz :D

      Usuń
  4. Film "Moja nieznajoma" mnie zaciekawił, chętnie obejrzę. Niczego z twoich propozycji jeszcze nie znałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh very interesting videos darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam Bogacza, mega przyjemnyf ilm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Moja nieznajoma" - świetna komedia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam spore braki, jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za polecenia. Mam ochotę obejrzeć jakiś film, ale sama nie wiem co wybrać. Teraz mój wybór się zawęził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)