2/08/2020

Co się działo w styczniu?

  • film, moje popisowe danie :D i książka z Pimpkiem <3 
  • Zimowy spacer musiał być i duużo zdjęć. 
  • Moje malowanki. 
  • <3 
  • Już mam ochotę na wizytę u fryzjera :D ostatnio byłam w październiku. 
  • Studia i na taki fajny pokój trafiłam :) ta antresola mi się spodobała. Chociaż po tych schodkach trochę ciężko się wchodziło.
  • Chrupiąca sałatka - to nie reklama xd Myślałam, że nie będzie mi smakować, że ziarenka będą mdłe a co do czego naprawdę okazały się chrupiące. Mama mi wkręciła i polecam jak macie ochotę coś pochrupać a niekoniecznie mają być to chipsy ;)
  • Czyścioszki.
  • Moje urodziny i kilka z moich prezentów. Resztę możecie zobaczyć w ostatnim poście z nowościami.
  • ciężkie życie kota, musi trzymać meble żeby nie padły.
  • Drugi opad śniegu tej zimy ;O
  • Czy to starość? Zaczynam coś czasem gotować. No w tym przypadku piec ;D

Najwięcej serduszek w styczniu zebrało zdjęcie:



Wyświetl ten post na Instagramie.

Kiedy Pimpek umie lepiej w instagramy 😄 #instawtorek w #kobiecafotoszkoła i wracamy do tematu #poznajmysię bo warto czasami o sobie przypomnieć a może i nawiązać nowe znajomości 😉 Szczerze mówiąc to nigdy nie lubiłam takich zadań. Szczególnie jeśli mam mówić przed ludźmi. Nie wiem wtedy co powiedzieć i głos mi się łamie. Napisać łatwiej, ale pytanie co 🙆 Coś o moim Instagramie? Wstępnie założyłam go do "promowania" mojego bloga (informowania o nowych wpisach i nowościach kosmetycznych w ogóle #blogzmojejstronylustra). Obecnie bardziej robi mi za pamiętnik ze zdjęciami. Wciąż informuję tutaj o mojej blogowej działalności, ale też znajdziecie tutaj moje zwierzaki: Pimpka (ten przystojniak na zdjęciu) i Filipa 🐱, widoczki z moich okolic i ogólnie coś z mojej codzienności (spotkania z przyjaciółmi, koncerty, trochę o studiach - dziennikarstwo i nowe media #collegiumcivitas, książki, czasem jakieś żarełko). Był moment, że zastanawiałam nad prowadzeniem dwóch kont. Kosmetycznego i prywatnego, ale myślę, że któreś zawsze by cierpiało, więc jestem cała tutaj 🙋 w dresie, okularach i bez makijażu 😅 ❓Jakieś pytanka? A co Ty mi opowiesz o sobie? - #dziewczynykfs #piesPimpek #rudypies #najlepszyprzyjacielczlowieka #studentkadziennikarstwa #okularnica #wokularach #nomakeup #bezmakijażu #wdresie #dresfajnyjest #pies #niekupujadoptuj #pieszeschroniska #kobieta #dziewczyna #blogerka #studentka #zwykładziewczyna #blogerkakosmetyczna #blogerkaurodowa #kobietazpsem #uśmiechamysię #jęzor #almostcorgi
Post udostępniony przez Justyna Krajewska (@justyna.krajewska)
 Tak zazwyczaj bywa, że trafia tutaj zdjęcie z akcji #instawtorek w Kobiecej Foto Szkole. Jednak te prawie 400 wciąż mnie szokuje.

Piątka najchętniej czytanych wpisów w styczniu:

  1. Maska do włosów Kallos Mango - recenzja (tradycyjnie :D)
  2. Tołpa dermo face Enzymatyczna maska z glinkami
  3. HotNotyAvon: Serum przeciwzmarszczkowe z retinolem Anew Clinical + nowa linka kosmetyków wegańskich Distillery
  4. ISANA Olejek do włosów KOKOS (też już tradycja)
  5. Bielenda Zielona herbata kremy na dzień i na noc
Jak Wam minął pierwszy miesiąc nowego roku? :)

10 komentarzy:

  1. O tak! Zwierzęta potrafią przejąć nasze media i zgarnąć całą uwagę :D Świetne zdjęcia, a u nas ani grama śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Styczeń minął mi ekspresowo głównie na mnóstwie dodatkowych zajęć w pracy :P Mam cichą nadzieję, że luty będzie trochę łatwiejszy :P Pimpek jak zwykle rządzi :) Podoba mi się ten pokoik z antresolą :) No i spóźnione sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę żeby łatwo poszło z zadaniami na luty :D Wiadomo Pimpek <3 Przytulny pokoik :D ostatnio spałam w tym samym hostelu i pokój bardzo podobny. Dziękuję!

      Usuń
  3. Niebo na zdjęciach że spaceru jest magiczne, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pimpek to uroczy kawaler :D antresola to super rozwiązanie gdy powierzchnia mieszkalna nie jest zbyt duża. W jednym z wynajmowanych mieszkań mieliśmy taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę a u nas śniegu nie ma. Szczerze to nie tęsknię za nim.
    Samych radości i dobroci z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)