2/03/2020

Nowości stycznia



Kalina-sklep.pl


Daawno nie robiłam tutaj zakupów, ale u Marty wypatrzyłam takie kolorowe butelki i też musiałam wypróbować :D

  • Fitkokosmetik C+ żel do mycia twarzy - energia - 10,79 zł
  • Fitokosmetik C+ tonik do twarzy - 8,99 zł
  • Gratis próbki: krem pod oczy Vianek i maska do włosów Eco Labolatorie

Hebe & Biedronka


  • Nivea żel pod prysznic z glinką Clay Fresh - 7,49 zł - baardzo ciekawiły mnie te żele z glinkami a akurat ta wersja była w promocji :D
  • Nacomi peelig do twarzy przeciwtrądzikowy - 13,39 zł
  • Maybelline podkład fit me nr 115 - 18,59 zł - nie wiem czy pamiętacie, ale latem używałam koloru 130 (zużyłam 1,5 opakowania), teraz potrzebuję czegoś troszkę jaśniejszego :D
  • Niuqi wygładzający krem do rąk marakuja i mango - 3,99 zł - jednorożec i mango mnie skusiły ;D ale kremu do rąk serio już potrzebowałam.

Prezenty urodzinowe

Tak, 26. stycznia wybiło mi 26 latek ;D


  • Nacomi Peeling do ciała sorbet ze słonecznych pomarańczy
  • Nacomi Maska algowa peel-off borówka
  • Nacomi Olej z pestek winogron
  • Kocyk i ramka to też prezenty :D

  • Prezent od Oli <3


    • Yves Rocher woda perfumowana Comme Une Evidence - wiecie jak ja dawno nic nie miałam z YR? ;O
    • Fitokosmetik szampon luksusowa objętość - niebieska glinka
    • Krem do rąk
    • Starline mydełko
    • miniaturki szamponu do włosów i żelu pod prysznic - Ola zadbała o moją kosmetyczkę na weekendowe wyjazdy :D
    • Cukierki <3 :D
    • "Iluzjonista" Remigiusz Mróz - prezent od siostry. Czytacie Mroza?
    • "Kłamca"Jakub Ćwiek - a tę kupiłam sama i już przeczytałam ;D

    W styczniu na kosmetyki wydałam 63,24 zł. W grudniu było to 50,95 zł.

    Wpadło Wam coś w oko? I jak tam Wasze nowości w pierwszym miesiącu nowego roku? :D

    32 komentarze:

    1. Stosowałam kosmetyki marki Nacomi i sa super :) pozostałych kosmetyków nie stosowałam. I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;*

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetne nowości, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi żel do mycia twarzy i tonik z Fitokosmetik. :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Dużo fajnych nowości, niech Ci dobrze służą :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Hahaha czyli jestem kusicielem :D Mam nadzieję, że będą się u Ciebie super sprawdzały - mi została już tylko reszteczka toniku :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jesteś, jesteś, ale kupiłam to co serio było mi potrzebne i obie buteleczki są w użyciu :D Pierwsze wrażenia robią dobre :)

        Usuń
    5. Ty nabyłaś, a ja zdenkowałam jednorożcowy krem z Biedry :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Miłego testowania kosmetyków :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Fajne nowości, szczególnie te produkty Fitkokosmetik C+ mnie zaciekawiły :)

      OdpowiedzUsuń
    8. W styczniu zrobiłam tylko małe zamówienie na glam-shop. Skorzystałam z wyprzedaży :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Niech dobrze służą Ci nowości :) A książki Mroza uwielbiam :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Butelki C+ fajnie wyglądają :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jak pierwszy raz zobaczyłam je na zdjęciu to myślałam, że to soki :D

        Usuń
    11. Te toniki też mi wpadły w oko u Marty :) Co do moich nowosci, to w styczniu sama nic nie kupiłam, ale trafiły do mnie super kosmetyki z nagrody u Bandi :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Lindor moje ukochane :) najlepsze ever!
      Peeling Nacomi miałam świetny jest!
      Podobnie jak fajny jest żel Nivea z glinką, choć ja miałam różową wersję.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Smaczne były :D
        Noo to super, że się sprawdziły :) Ja na razie też nie mam zastrzeżeń.

        Usuń
    13. Miałam ten peeling z nacomi i jest świetny! Kiedyś do niego wrócę :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Oo czytamy Mroza czytamy! Chociaż akurat tej serii (jeszcze) nie :P Ciekawi mnie ten szampon Fitokosmetik - to chyba ten bardzo chwalony? Tak myślę :D Natomiast kosmetyki nacomi mnie jakoś nie przekonują miałam i peeling do ciała i do twarzy i oba były takie ooo :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja dopiero z Mrozem zaczynam, ale muszę pierwszą część kupić bo siostra się zamotała :D Ja nawet nie wiem czy jakiś szampon Fitokosmetik jest chwalony ;O Ja z Nacomi miałam kawowy peeling do ciała i masło shea i to chyba wszystko, ale do tych nowych kosmetyków jestem pozytywnie nastawiona :D

        Usuń
    15. Spóźnione sto lat :) Jestem ciekawa jak wypadną u Ciebie kosmetyki z Nacomi :) i oczywiście ten żel z glinką z Nivea bo wersji z lawendą nie miałam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeszcze raz dzięki ;D Nacomi w testach, za jakiś czas będę zdawać relację ;D O a mój pierwszy glinkowy :)

        Usuń
    16. Na tą serię z Fitokosmetiki mam chęć :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za odwiedziny :)
    Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

    Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

    Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

    Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
    Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)