1/20/2020

BeBeauty Kremowy żel pod prysznic truskawka i mięta


Truskawka i mięta to wariant stworzony z myślą o osobach poszukujących optymalnej pielęgnacji i odżywczych składników. Pozwól rozpieścić swoje zmysły delikatnym zapachem truskawki, opartym o subtelne nuty wiśni i wanilii.. Zawiera ekstrakt z mięty.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Glycereth-2 Cocoate, Mentha Piperita Herb Extract (ekstrakt z mięty pieprzowej), Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Citrid Acid, Benzoil Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Polyquaternium-7, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, CI 14720.

POJEMNOŚĆ: 400 ml
CENA: 3,99 zł, oczywiście w Biedronce.


OPAKOWANIE: plastikowe, z wygodnym zamknięciem. Pod światło można śledzić poziom zużycia.
ZAPACH: producent wspomina tu o truskawce, wiśni i wanilii a ja czuję truskawkową Mambę :D i dla mnie jest spoko.


KONSYSTENCJA: rzadsza żelowa.
KOLOR: mam problem z kolorem żeli z tej serii xD bo opakowania takie fajne, soczyste, zapachy też a kolory samych żeli takie mdłe.
DZIAŁANIE: tutaj już nie mam do czego się przyczepić. Ładnie pachnie, dobrze się pieni (użyty bezpośrednio na ciało jak i w kąpieli w wannie) i robi to co powinien, czyli myje. Mi nic złego nie robi a po każdej kąpieli i tak staram się smarować czymś ciałko.

Pisałam już wcześniej o żelach z tej serii BeBeauty:

Lubicie żele pod prysznic z Biedronki?

38 komentarzy:

  1. mogłabym się skusić na taki żel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilka razy zastanawiałam się nad zakupem tego żelu. Po Twojej recenzji na pewno go kupię i wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w Rossmannie, kusi bardzo, jednak najpierw muszę zużyć te żele, które mam w zapasach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel, latem używałam nałogowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To połączenie z mięta to chyba jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawkowa mamba, brzmi fajnie :). Ja tego typu produkty kupuję głównie dla zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie takie połączenie truskawki z miętą bardzo zaciekawiło :D
    Tego produktu jeszcze nie miałam, więc chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie miętę w kosmetykach, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam markę ale nie używam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ale jakoś nie mogę się przekonać, inne produkty tej marki zdecydowanie lepiej mi podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale markę znam :) świetna recenzja, myślę że muszę zainteresować się tym produktem :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie to, że nie sięgam już po żele ze SLES to bym się skusiła, ta truskawkowa Mamba mnie kusi :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te żele ostatnio w sumie tylko ich używam - miałam wszystkie 3 zapachy pod rząd, teraz akurat limonkę. Śmieszna sprawa trochę z tymi zapachami - że na przedzie opakowania są inne niż z tyłu xd Dla mnie akurat z tyłu trafniejsze w czerwonej wersji nie czułam wcale mięty za to wiśnie z truskawką tak, a może i nawet wanilie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też używam z bebeauty, ale ta seria w tubkach ;D
      No masakra z tymi opisami xD

      Usuń
  14. A ja nie czułam w nim nic, ani truskawki ani wanili a o mięcie nie mówiąc;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze lepiej 🙈 serio wychodzi, że co butelka to każdy czuje co innego.

      Usuń
  15. Mam ten żel :) Widzę, że co komentarz, to każdy czuje co innego :D Ja najbardziej wyczuwam truskawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam tego wariantu zapachowego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)