1/22/2020

Gamila Secret Kostka pielęgnacyjna Original mini

mydło oliwkowe gamila

Oryginalne oliwkowe mydełko Gamila Secret. Receptura opracowana z myślą o najbardziej wrażliwej skórze. Idealna do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Posiada właściwości pielęgnacyjne i oczyszczające.

Skład kostki pielęgnacyjnej Gamila Secret Original

Sodium Olivate, Laurus NobilisFruit Oil, Sodium Cocoate, Nigella Sativa(Black Cumin) Seed Oil, Simmondsia Chinensis(jojoba) Seed Oil,, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Anthemis, Nobilis (Chamomilis) Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Verbena Officinalis Extract, Ruta Graveolens Leaf/Stem (Rue) Extract, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Pistacia Vera Seed Extract, Inula Viscosa Flower/Leaf/Stem Extract, Laurus Nobilis Leaf, Olea Europaea Leaf, Punica Granatum Seed.

POJEMNOŚĆ: 30 g
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.

kostka pielęgnacyjna

OPAKOWANIE: Kartonik.
ZAPACH: mi kojarzy się z szarym mydłem.
KONSYSTENCJA: kostka mydłka jak kostka mydła ;D Używam już jakiś czas i nie zrobiła się jakaś miękka.

Działanie kostki pielęgnacyjnej Gamila Secret Original

Bardzo fajnie sprawdza się w oczyszczaniu skóry po nocce jak i wieczorem po uprzednim demakijażu. Tworzy przyjemną piankę i nie wywołuje ściągnięcia skóry. Trzeba jednak uważać by piana nie dostała się do oczu bo niestety potrafi wywołać pieczenie. Raz zdarzyło mi się użyć jej golenia nóg gdy akurat skończył mi się żel i wypadła całkiem ok, ale jednak używanie mydełka w takim celu mocno wpłynęłoby na słabą wydajność. Przy myciu samej twarzy (no też szyi i dekoltu) starczy na długo. Jakiś czas temu pisałam Wam o innej wersji tej kostki - Soothing Geranium i w trakcie jej stosowania widziałam mniejszą ilość niespodzianek na twarzy. Przy wersji oryginalnej jest wszystko po staremu. I do mycia włosów jednak nie wypróbowałam.

CENA: 34 zł za 30 g, 85 zł za 115 g. Ja testuję w ramach współpracy. 

Inne recenzje Gamila Secret:
Znacie kosmetyki Gamila?

20 komentarzy:

  1. Nie znam, ale mam ochotę wypróbować to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować jeszcze kosmetyków tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi raz w ostatnich dniach czytam o ich produktach, a wcześniej zupełnie nie kojarzyłam marki :). Mydło ciekawe, aczkolwiek ostatnio do twarzy chętniej sięgam po żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaznaczyłam we wpisie ja już wcześniej pisałam o kosmetykach tej marki ;D Tak kostka była ostatnia :) Sama ogólnie wolę żele za wygodniejszą formę :)

      Usuń
  4. ja nie lubię tych kostkowych produktów, nawet mydła w kostce nie lubię, mimo że zdaje sobie sprawę, że jest lepsze z wielu różnych powodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow..ale urocza jest ta kosteczka - i jeszcze to opakowanie. Idealnie na prezent dla kogos kto doceni ten rodzaj kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków ale taka mała kostka mydła wygląda naprawdę fajnie no i na pewno zdążymy zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wypróbuję z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za mydełkami w kostce nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)