1/17/2020

Dbaj o swoje stopy nie tylko latem!


Przyznajcie się - pielęgnujecie stopy przez cały rok czy zabieracie się za to dopiero przed sezonem letnim gdy jest czas na sandałki, klapeczki i te stopy po prostu widać? Ja staram się dbać o nie cały czas - żeby latem na ostatnią chwilę nie walczyć przykładowo z brzydkimi piętami. W swoim czasie kupowałam kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji stóp - peelingi, kremy. Ostatnio idę trochę na łatwiznę i do stóp używam tych samych peelingów i balsamów co do ciała - ale używam! Ale... może by tak skorzystać z pomocy w profesjonalnym gabinecie kosmetycznym?

Kerpro jest marką, która oferuje produkty dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych i podologicznych i to właśnie w nich są one dostępne (nie można ich kupić indywidualnie). W asortymencie marki znajdziemy kosmetyki z podziałem na takie do skóry suchej, normalnej i potliwej oraz kosmetyk specjalistyczne i dla diabetyków a także akcesoria takie jak lampy podologiczne czy frezarki.

W domowym użytku wiadomo są mi znane kosmetyki czy akcesoria typu pumeks/tarka do pięt, ale nigdy nie korzystałam z frezarki. Jak się okazuje jest to podstawa wyposażenia każdego gabinetu podologicznego. Kerpro - profesjonalne frezarki podologiczne to sprzęt, który usprawnia pracę i pomaga dbać o komfort naszych stóp.

Firma cały czas poszerza swój asortyment, ale też oferuje wsparcie merytoryczne na wszystkich etapach pracy swoich klientów, organizuje  cykliczne spotkania "Podologia w praktyce" oraz można ją spotkać na największych targach organizowanych w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.

Oczywiście jestem za tym żeby dbać o stopy przez cały rok, ale zdarzają się różne sytuacje gdzie ich stan może się pogorszyć, może wdać się jakaś choroba i wtedy będziemy potrzebować specjalistycznej pomocy.

A Wy jak dbacie o swoje stopy?

26 komentarzy:

  1. Jeszcze nie na moją kieszeń, ale może uda mi się otworzyć swój salon :D Codziennie dbam o swoje stopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia i trzymam kciuki :) Chociaż przed sezonem nie trzeba się męczyć ;D

      Usuń
  2. Ja słabo dbam o stopy niestety, przed wyjazdem na wakacje szaleje z nawilżaniem i złuszczaniem, a tak to cały rok jestem leniwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się może właśnie przydać wizyta w salonie :D aczkolwiek namawiam do wyrobienia sobie nawyku dbania cały czas ;)

      Usuń
  3. oho i to jest właśnie coś dla mnie ;D nie znoszę dbać o stopy! ;D nigdy nawte latem, mega ciężko jest mi nałożyć nawte krem na nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam chociaż moim sposobem nakładać na nie balsam, którego używasz do ciała ;D

      Usuń
  4. Niestety pielęgnacja stóp to moja pięta achillesowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie najczęściej używam balsamu/masła, tego co do ciała i okresowo peeling hammam. U mnie wystarczy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się staram pielęgnować stopy przez cały rok, ale różnie mi z tym idzie :) Pół roku temu, przez ostatnie trzy tygodnie ciąży zaniedbałam stopy i do dzisiaj nie doprowadziłam ich do stanu, który by mnie zadowolił ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy końcówce ciąży chyba można sobie wybaczyć :) Jednak życzę zebrania się i ich ogarnięcia! Może właśnie na początek wizyta w jakimś salonie :D

      Usuń
  7. Bardzo dbam o stopy, nawilżam je jak mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto dbac cały rok ;) . Staram się co 2 tygodnie zrobić sobie spa w domu na stopy a co 2 miesiąc chodzę do pedikiurzystki

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, stopy... Pielęgnuję , kiedy pamiętam :D W sumie często też korzystam z kosmetyków do ciała, zamiast tych dedykowanych stopom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O stopy staram się dbać przez cały rok, bo na lato jest ciężko z ich regeneracją w szybkim tempie. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze miałam z tym problem teraz przykładam się do takiej pielęgnacji bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrobiłam nawyk dbania o stopy przez cały rok, a do ich pielęgnacji stosuję peelingi, tarki do stóp oraz kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czasem pielęgnacja stóp wymaga lepszych kosmetyków. Zwłaszcza jeśli o stopy dbamy tylko przed latem, i na szybko chcemy miec dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tyle lepszych kosmetyków, ale przede wszystkim systematyczności 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)