9/02/2019

Co się działo w sierpniu?

  • Pimpek przyniósł mi do pokoju miskę Wieśki. Pora karmienia kota!
  • Jakiś wolny dzień i kawa na schodach przed domem ;) Nawyk przejęty od mamy ;D bo po co używać stołu i krzesełek, które stoją na podwórku xd
  • Plaża miejska w Piszu.
  • Kolor Fest w Piszu.

  • I tutaj też ;D
  • Widoczki z mojego okna.
  • Tak mi Pimpek pilnował kawy ;D
  • Bez makijażu czy z? :D
  • Spełnione koncertowe marzenie <3 Kartky i Sarius.
  • Ta cudowna historia z popękanym casem i zepsutym telefonem...
  • Z mamcią ;D
  • Wygibańce Wieśki ;D
  • Wypad nad jezioro z bratem i jego dziewczyną.
  • I Pimpkiem :D 
  • Jeden odważny tyle w wodzie siedział ;D
  • Kolejny wypad nad wodę. Nawet i ja popływałam ;D
  • I tu też z mojego okna.

Najwięcej serduszek na insta zebrało zdjęcie:



Piątka najchętniej czytanych wpisów na blogu:

  1.  Maska do włosów Kallos Mango - recenzja
  2. OH! My sexy hair... Be the 8th wonder!
  3. Bielenda Zielona herbata kremy na dzień i na noc
  4. Organiczny szampon w kostce Secrets de Provence (włosy przetłuszczające się)
  5. Żel i emulsja do higieny intymnej prOVag
Co ciekawego wydarzyło się u Was w sierpniu? Jak tam wakacje? :)

18 komentarzy:

  1. Przyjemne wspomnienia, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo się działo, widzę, że miesiąc super Ci minął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w rodzinnym domku też bardzo często siada się po prostu na schodkach :D Razem z mamą wyglądacie cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo się u Ciebie :) Bez makijażu tak młodziutko wyglądasz jak 16 latka :) W makijażu już poważniej trochę, ale też ładnie :) U mnie też siada się na schodach aniżeli na krzesełkach przy stoliku na dworze :D Ładne zdjęcia Pimpka, jeziora i z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki ;D coś często ludzie dają mi te 16 lat a tu za niecałe pół roku 26 :D O następna do schodkowej ekipy! Dziękuję :)

      Usuń
  5. Ah ten Pimpuś! Kawy popilnuje, o jedzenie kota zadba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pimpek wygrywa sierpień i Wieśka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po zdjęciach widzę ze sporo czasu nad jeziorem spędziła. Z ta kawa na schodach to nigdy nie miałam takiego nawyku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki mieszkania na Mazurach ;D No to jesteś pierwsza z głosem na nie :D

      Usuń
  8. U nas w domu zawsze była kawa na ławce :D a kto nie załapał się na miejsce na ławce to siadał na schodach ;) szkoda że lato się już kończy... za mało mamy ciepłych dni w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz a my zaczynamy od schodów :D Chyba, że rano sama jem śniadanie to wtedy jem przy stole a kawę kończę na schodach. Oj zdecydowanie lato jest za krótkie :(

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)