8/05/2019

Co się działo w lipcu?

  • Tym razem zacznijmy od jedzenia :D Kawa, jajecznica z kurkami, frytki. 
  • Spacer i dwa widoczki z mojego okna. 
  • 6 lipca byłam na ślubie mojej przyjaciółki. Dwa pierwsze zdjęcie to moje kombinacje z fryzurą i makijażem :D Koniec końców mama mnie uczesała a sama się malowałam. Jak dostanę jakieś zdjęcia od Młodych to pewnie coś jeszcze pokażę ;D 
  • Moje weselne pazurki. Pierwszy raz poszłam na hybrydy! Uwielbiam to złotko <3 
  • Niko - pies mojej siostry. Zdjęcia sprzed miesiąca a on już tak dużo urósł! 
  • Pimpek i Leti (mojego brata) śpiochy... 
  • ... i modele :D 
  • Tęcza. Była ogromna! 
  • Widoki z mojego okna. 
  • Uwielbiam te 2 zdjęcia xD  
  • Jak brzuszka do góry nie wywali to nie wytrzyma ;D
  • A tej panny ostatnio przez 2 tygodnie nie było w domu. Na szczęście wróciła bo już myśleliśmy o najgorszym...
  • Kiedy mi się nudzi przed snem haha 
  • Mama fotograf <3 No te w środku sama zrobiłam. 
  • Żeby nie było, że narzekam na pracę ;D Naleśniki z jagodami, pulpet z kurkami, Tymbark xD 
  • Guzianka i ostatnie też z wyżej wspomnianych dni. Jeszcze 20 lipca w moich Zdorach odbył się jarmark, ale ja tam dotarłam przed 22 bo byłam w pracy na drugą zmianę, więc zdjęć nie mam ;D

Najwięcej serduszek na Instagramie zdobyły zdjęcia bo remis 171 ;D :


Piątka najchętniej czytanych wpisów na blogu:

17 komentarzy:

  1. No i tak przez Ciebie zjadłabym frytki teraz :D Książkę Trzy kroki od siebie czytałam i polecam każdemu :) Las zna Twoje imię mam w planach! Piękny makijaż, fryzurka i hybrydy szczególnie to złotko jak pisałam na Insta :) Lucyfera oglądałam i czekam na kolejny sezon! Niko jaki śliczny podobny do mojego psiaka Mańka :) Tęcza jaka piękna! Pimpek i Leto również urocze <3 U mnie nic ciekawego w lipcu się nie wydarzyło minął mi z prędkością światła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też bym mogła teraz zjeść :D Ja właśnie Trzy metry od siebie już pożyczałam. Ach ten Lucyfer <3 O patrz :D Faktycznie czas leci jak szalony :(

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Obie z siostrą pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym frytki, chociaż często tak mam, że zjadłam a potem mówię 'eee nie były takie dobre' xd Ile piesów ♥ Ale dobrze, że koteł wrócił, bo jak to bez niego tak.. :D Bardzo ładne paznokcie! Szczególnie to złotko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź idziemy z Marzycielką ;D Ja tam uwielbiam domowe frytki <3
      Widać, że cała rodzina kocha psy <3 :D No dziwnie bez tej Wieśki była :( zdążyłam się już do niej przyzwyczaić. Najprawdopodobniej wystraszyła się Leti bo była u nas przez 2 tygodnie. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Na sianku znów podziwiam, piechy skradły wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się działo, Pimpek jak zwykle gotowy do zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niko <3 <3 wygląda jak mój Messiczek ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)