8/02/2019

Czego ostatnio słucham #3


Ostatnio były polecenia filmowe, dzisiaj podrzucam garść fajnych moim zdaniem piosenek i oczywiście cytatów, które utkwiły mi w głowie. Kolejność piosenek przypadkowa.


Kacper x Gibbs - ILUZJA



"chciałbym nie mieć nic
tylko w końcu komuś ufać"

Kartky - koszmar minionego lata



"kiedy zabraknie mi ciebie jak dziś"

Kartky - westworld



"Lepiej powiedz co zostanie nam
To trochę tych zdjęć, uśmiechów i szans
I parę tych chwil, których teraz nam brak"

Sarius - Pierwszy Dzień Po Końcu Świata



"Jestem i mnie nie ma jednocześnie
Z odbiciem walczę wciąż jeden na jeden"

Kartky - się skończył



"a teraz już nie starcza mi wiary
na nic więcej niż tylko wierzyć w swoje koszmary"

Sarius - Sam

To mi w ogóle ostatnio cały czas po głowie chodzi <3 i nie mogę się doczekać kiedy usłyszę to na żywo.


"Już nie tęsknię, już nie błagam"

Skip - Gasnę




ØRGANEK & O.S.T.R. - To nie miało prawa się stać

Piosenka do filmu o Piłsudskim (premiera we wrześniu), ale o tym nie będę się wypowiadać. Piosenki świetnie mi się słucha, szczególnie części Organka.


ORGANEK - Kate Moss

Coś starszego, ale ostatnio na zmianę z piosenką "Sam" Sariusa chodzi po głowie i nie chce wyjść :D


Afromental - Odpowiedz



"Mam kilka prostych słów
Opowiem Ci o sobie
Znasz kilka moich snów
Odpowiedz"

Po prostu to co wypuszczają ostatnio Sarius i Kartky to jest mega! Nie mogę się doczekać ich koncertów w przyszły piątek! <3 I za tydzień również zapraszam na muzyczny wpis bo mam więcej tych piosenek, które ostatnio męczę, ale miało być po 10 we wpisie to będzie :D Będzie to porcja raczej mocniejszych brzmień. Iii chętnie dowiem się co tam Wam ostatnio chodzi po głowie :)

16 komentarzy:

  1. Nie znam żadnej z tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieznane mi piosenki :D
    Ja słucham ostatnio piosenki Dody i Ewy Farny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słuchałam żadnej z tych piosenek :) Mi się ostatnio wkręciły piosenki sprzed kilku lat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie żadnej nie znam, ale puszczę sobie, z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z innej beczki, foto na sianku boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie Kate Moss - kiedyś miałam szał na Organka, ale na dłuższą metę jednak z tego nie będzie miłości xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę jedynie piosenkę Afromental "Odpowiedz" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)