8/07/2019

Tołpa Spa Detox Harmonia Mydło borowinowe do odnowy biologicznej

Wczoraj na instastory zapytałam Was czy wrzucić dzisiaj recenzję tego mydełka czy wody toaletowej Avon Attraction Sensation. Szczerze mówiąc zdziwiłam się, ale Wasz wybór padł na mydło :D

INFORMACJE:

mydło borowinowe harmony tołpa informacje

 SKŁAD I WAGA:

mydło borowinowe harmony tołpa skład

CENA: Ja swoje mydło wygrałam a przykładowo w Rossmannie można je dostać za 8,99 zł.


MOJA OPINIA:


OPAKOWANIE: kartonik jak kartonik. Przechowywać je najlepiej w mydelniczce żeby mogło sobie spokojnie wysychać.
KOLOR: jak takie zwykłe szare mydło.
KONSYSTENCJA: kostka jak to kostka mydła. Już mało mi go zostało w a ogóle się nie "rozciapciało".

ZAPACH: i tutaj... Po pierwszym otworzeniu kartonika uderzył mnie brzydki zapach. I gdzie tu ten relaks, o którym producent wspomina na opakowaniu... Przecież to bardziej denerwuje niż koi. Jednak w końcu się odważyłam i użyłam go pod prysznicem - wiadomo aby jak najszybciej. Jednak jakoś ten zapach w kąpieli nie był tak intensywny i z każdym kolejnym użyciem przestałam zwracać uwagę na ten zapach. Jednak przed napisaniem opinii się niem "zaciągnęłam" i jest to taka mieszanka szarego mydła z czymś, nie wiem. Niestety lawendą nie pachnie.

DZIAŁANIE: mydła używałam do mycia całego ciała i tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Skóra zawsze jest dobrze oczyszczona. Co bardzo tutaj ważne mydło to w ogóle nie wysusza mojej skóry. Serio przy bardziej intensywnym dniu zdarzyło mi się po kąpieli nie użyć balsamu i nic złego mojej skórze się nie działo. Żadnych podrażnień, nic. W momencie kiedy skończył mi się żel do golenia też go zastąpiło. Jednak wolę gęste piany żelu lub pianki ;D Mydło spełnia swoje myjące zadanie, ale ja jednak lubię gdy kąpiel czy nawet krótki prysznic umila mi ładny zapach i przez to do tego mydła już nie wrócę.

Jest jeszcze jedna wersja - Wyciszenie (teraz w promocji na stronie Tołpy za 6,29 zł). Miał ją ktoś z Was? Jak z zapachem?

18 komentarzy:

  1. Szkoda, że zapach nie przypadł Ci do gustu :( Ja również lubię pod prysznicem piękne zapachy żeli czy mydeł do ciała, więc na to mydło głównie ze względu na brzydki zapach się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego mydła od Tołpy, chociaż markę lubię, ale fakt ma ona specyficzny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od produktu :) W zapachu balsamu, o którym ostatnio pisałam się zakochałam <3

      Usuń
  3. Generalnie borowina śmierdzi, więc zapewne dlatego mydło nie pachniało fajnie.... Mydeł prawie nie używam, wiec pewnie nie sięgnę po to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozumiem, tylko po co te olejki eteryczne i zapewnienia o relaksie ;)

      Usuń
  4. Oo..nie widziałam jeszcze tego mydła..ciekawa jestem jak z wym zapachem ale chyba nie zaryzykuję zakupu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo się nie lubię z tą marką, no ale w mydle to chyba ciężko zbyt wiele zepsuć :D Może by mi odpowiadało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tutaj tylko zapach do poprawy ;D ale czasami też mogą wysuszać.

      Usuń
  6. Zapach jest dla mnie ważny w tego typu produktach, skoro Ciebie zawiódł to obawiam się, że u mnie byłoby podobnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię Tołpy, a mydeł używam do mycia rąk. Gdyby do mnie trafiło, pewnie bym zużyła, ale sam mnie nie kusi, szczególnie przez ten zapach ;) Też lubię, jak podczas kąpieli unosi się ładny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ostatnio u Ciebie, że właśnie tylko do rąk ;D No właśnie do mnie "trafiło" i na ciele szybciej się zużywa xd Nie ma to jak pachnąca kąpiel <3

      Usuń
  8. Mnie akurat średnio ciekawią ich mydła, choć oczywiście spodziewałam się, że z głównego zadania wypadnie dobrze. Ja jeśli już sięgam po mydła w kostce, wybieram te naturalne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że te najważniejsze działanie spełnia ;D Polecasz jakieś szczególnie z tych naturalnych? :)

      Usuń
  9. Nie lubię się z tą marką, ale ważne że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)