12/13/2018

Nowości listopada

nowości kosmetyczne

makeup.pl

  • Bielenda Zielona herbata matujący krem na dzień - 13,58 zł
  • Bielenda Zielon herbata regulujący krem na noc - 13,58 zł
  • FlosLek krem upiększający All-day Blur SPF15 - 23,92 zł - miałam próbkę serum perełkowego z tej samej serii i się zachwyciłam! Do tej pory nie wiem jak to zrobiłam, że do wirtualnego koszyka wrzuciłam ten krem... Pożałowałam tej pomyłki bo poza wygładzeniem skóry ten krem nie robi nic podobnego co serum :(

Rossmann

  • AA Ideal tone podkład 103 Light beige - 14,99 zł - moje trzecie opakowanie.
  • Isana nawilżająca maseczka w płacie z ekstraktem z kaktusa - 3,99 zł

Biedronka

  • Farmona Tutti Frutii masło do ciała czerwona porzeczka i czereśnia - kocham ten zapach! Wiecie, że do tej pory nie wypróbowałam innego wariantu zapachowego? xD Tutaj pisałam o olejku do kąpieli a tutaj o peelingu. Teraz testuję masełko ;)

Catzy - upominki ze spotkania

  • Szampon przeciwłupieżowy do każdego rodzaju włosów
  • Szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się
  • Vital Szampon intensywna pielęgnacja włosów
  • Vital maska zakwaszająca do włosów farbowanych, suchych i zniszczonych
Pierwszy szampon i maskę oddałam.

LaDetre - współpraca


Na zakupy w listopadzie wydałam 85,84 zł. W październiku było to 114,78 zł.

Wpadło Wam coś w oko? Co ciekawego wpadło w Wasze łapki? :)

52 komentarze:

  1. Muszę obejrzeć podkład AA. Kiedyś miałam inną wersję i była świetna, ale go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam u siebie w Biedronce maseł Farmony, a bardzo je lubię, muszę się dobrze za nimi rozejrzeć 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie krem na noc z zieloną herbatą z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości ;) Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Siostra ma to masło z Farmony, ale nawet nie wiem czy się z nim polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Catzy i Le Detre zupełnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic w zasadzie nie miałam, ale ciekawa jestem tego duetu Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś lubiłam się z podkładami AA, może wróce do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tą maseczką z kaktusem z Isany :) Od dłuższego czasu nie zwracałam uwagi na maseczki tej marki, a tu takie interesujące warianty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle wcześniej nie miałam ich maseczek :D W poniedziałek pojawi się jej recenzja :)

      Usuń
  9. Zielona Herbata z Bielendy kojarzy mi się z moimi pierwszymi kosmetykami, gdy byłam nastolatką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli zastanawiasz się nad jakąś inną wersją tutti frutti polecam brzoskwinkę. Cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety w listopadzie zaszalałam dużo bardziej, niż Ty;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym czuła się na Twoim miejscu rozgrzeszona bo naturalne kosmetyki są zazwyczaj drogie xD
      Za to ja od początku grudnia szaleję...

      Usuń
  12. Poszalało się trochę :D krem bielenda jest super! jeden z lepszych jakie miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę ;D mnie niestety nie zachwyca... Chyba na lato byłby lepszy.

      Usuń
  13. Ostatnio zrezygnowałem z Biedronki ... nie ma gdzie zaparkować :D haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko tonik z Ziaji i choć dobrze się u mnie sprawdził, to był tak piekielnie wydajny, że zdążył mi się znudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem jak sprawdzą sie upominki ze spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno szampony na łupież są super, ale ja akurat tego nie sprawdzę bo na szczęście nie mam tego problemu :)

      Usuń
  16. I kolejny miesiąc przeleciał :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czaję się na te maseczki z Isany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam maseczkę z Isany tylko, że z różą. Czeka na swoją kolej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jutro będzie recenzja. Ciekawe jak ta Twoja wersja wypadnie :)

      Usuń
  19. Kosmetyki Catzy bardzo mnie interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam ten zapach od Tutti Frutii :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję nawiązania współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. JA polecam kosmetyki Bielenda. Bardzo mi przypasowały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)