12/03/2018

Woda perfumowana So Fever Her od Oriflame - recenzja

kobiecy zapach na co dzień

Uwodzicielski zapach, który intryguje i zniewala. Za soczystym uderzeniem czarnej porzeczki podąża słodkie ukojenie drzewa sandałowego, by na koniec pobudzić zmysły do granic możliwości ognistą nutą kwiatu imbiru. Przygotuj się na intensywność doznań, która przejdzie Twoje najśmielsze oczekiwania.

GŁOWA: bergamotka, czarna porzeczka, różowy pieprz.
PODSTAWA: drzewo sandałowe, lukrecja, wanilia.
SERCE: imbir, kwiat jabłoni, śliwka.

SKŁAD: ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, COUMARIN, ISOEUGENOL, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL, CITRAL, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 16035

POJEMNOŚĆ: 50 ml
CENA: regularna to 109,90 zł, ale myślę, że warto polować na promocje w katalogu. Przykładowo zapach, do którego chętnie wracam, czyli Love Potion w cenie regularnej kosztuje 119,90 zł a ja dorwałam go za 39,99 zł. Zapach So Fever Her trafił do mnie za sprawą liderki w klubie Oriflame.

so fever her oriflame review

MOJA OPINIA: Mój wybór padł na ten zapach ze względu na nuty zapachowe. Nie miałam wcześniej okazji go powąchać u kogoś a tak z katalogu to nawet nie pamiętam czy go kiedyś wąchałam. Siostra jest konsultantką Oriflame, więc mam zawsze dostęp do nowego katalogu, ale jakoś tego zapachu nie kojarzyłam. Zaintrygowała mnie tutaj czarna porzeczka i imbir. Również jak zawsze miałam obawy przed wanilią. Historia z waniliowymi kadzidełkami ciągnie się za mną do tej pory i ciągle mam obawy przed jej zapachem. Kosmetyków, w których wanilia występuje solo nie wybieram. Jeśli jest jednym z kilku zapachów zazwyczaj wypada ok, więc aż tak bardzo tej wody perfumowanej się nie bałam :D Szczerze mówiąc to w perfumowanej wodzie So Fever Her nie wyczuwam jej w ogóle. Na moje szczęście. Na mojej skórze najbardziej wybija się ostrość imbiru a w tle wyczuwam porzeczkę i coś delikatnie otulającego. Dla mnie jest to zdecydowanie zapach codzienny. Do pracy, na uczelnię. Widziałam kilka opinii, że to zapach zmysłowy/uwodzicielski/ciężki. Nawet opis producenta o tym mówi. Moim zdaniem obok takiego zapachu nawet nie leżał. Dla mnie zmysłowe są zapachy Love Potion (takie porównanie jeśli chodzi o markę Oriflame). Nawet wersja Secret - delikatniejsza, ale również zmysłowa. Jednak dopuszczam do siebie myśl, że każdy może mieć inne pojęcie zmysłowości ;) Ja So Fever Her na pewno będę używać właśnie na co dzień. Na wieczory lub jakieś wyjścia wybiorę coś innego. Zapach zapachem a buteleczka? Moim zdaniem świetnie prezentuje się na półce. No w moim przypadku to na stoliku. Uroku dodaje bursztynowy kolor samej wody. Chociaż kanciasta to wygodnie leży w dłoni. Atomizer wydobywa odpowiednią mgiełkę, nie zacina się. Macie tak czasami, że szkoda Wam wyrzucić buteleczkę po wykończeniu perfum bo jest taka ładna? Ja tutaj pewnie będę tak miała :D Buteleczka była zapakowana jeszcze w czerwony kartonik, który mogliście zobaczyć na Instagramie lub Facebooku. Zapach na skórze wyczuwam przez około 6 godzin, na ubraniach utrzymuje się o wiele dłużej.

Znacie ten zapach? A może Was zainteresował? Panowanie znacie wersję So Fever Him (Ogniste akordy papryki piri piri, namiętne nuty pelargonii i wyrazisty akcent drewna imbirowego)?

32 komentarze:

  1. Za imbirem nie przepadam, ale w takiej kompozycji może być ciekawy :) śliczny flakon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie kojarzę żebym miała jakieś perfumy i to mnie zaintrygowało. Sam zapach imbiru mi nie przeszkadza a w tej wodzie na mnie najbardziej się wybija :) Może akurat Tobie też by przypadł do gustu :) Też mi się podoba!

      Usuń
  2. Jeszcze nie znam tego zapachu, ale mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za imbirem w perfumach nie przepadam, ale poza tym piramida zapachowa wydaje się ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ludzie, totalnie "moje" nuty zapachowe, no i ta buteleczka zawsze mnie intrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizualnie wyglądają bardzo ładnie i też czasami szkoda mi wyrzucić flakonika :D. Co do samego zapachu, chyba nie kupiłabym go w ciemno, nie mają możliwości powąchania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, tylko później szkoda, że buteleczka pusta haha W ciemno też nie kupuję zapachów :) Chcę mieć możliwość powąchania choćby z katalogu lub zamówienia próbki.

      Usuń
  6. Nuty zapachowe niespecjalnie moje, ale powąchać nie zaszkodzi - a nuż się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, ale przyznam, że jego opakowanie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zapachu, ale sama buteleczka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak Ty bałabym się tej wanilii. I tak, czasami żal wyrzucac mi opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka zapachów Ori, ale akurat tego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten flakon przypomina mi butelkę jakiegoś zapachu z Lancome. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam perfumy więc baardzo rzadko zdarza się, że mi jakiś nie podpasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zpaachu, ale dosyć intrygująco wypada i flakon tez fikuśny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)