1/09/2015

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - grudzień + podsumowanie akcji

W grudniu przeczytałam tylko jedną książkę. Zaczęłam kolejną, ale do tej pory jej nie skończyłam...
Noc, morze i gwiazdy Heather Graham
1, 5 cm + poprzednie 32,7 cm

Trochę o książce:
Sky Delaney wraca z podróży służbowej. Samolot, który pilotuje Kyle Jagger, ulega katastrofie. Szczęście ich nie opuszcza, obojgu udaje się przeżyć wypadek. Uwięzieni na bezludnej wyspie budują prowizoryczny dom i nawiązują namiętny romans.

Sky jest niezależną kobietą sukcesu, projektantką mody, na którą w domu czeka narzeczony. Kyle to zabójczo przystojny właściciel linii lotniczej i bezwzględny rekin biznesu o wątpliwej reputacji playboya, którego żona z ukochanym synkiem została w Kalifornii. Raz wyniosły i apodyktyczny, innym razem – czuły i namiętny, był wszystkim, czym Sky pogardzała i czego pragnęła w mężczyźnie. 

Czy na idyllicznej wyspie spotkała mężczyznę swojego życia? Czy nadejście pomocy i powrót do rzeczywistości będą oznaczać rozstanie na zawsze? A może miłość, która rozkwitła w raju, przyniesie radość i szczęście dwóm stęsknionym sercom?

Od początku książki Jagger denerwował mnie przedmiotowym traktowaniem Sky. Ale ogólnie książkę czytało się łatwo i szybko, wszystko dobrze się skończyło. Scenariusz jak z filmu.
A "synek" z opisu miał 20 lat ;D

Wszystkie książki przeczytane w 2014 roku
14. "Noc, morze i gwiazdy" Heather Graham

Czytałyście którąś z nich? Jak wrażenia?

Te 14 książek dało razem 34,2 cm.
Do ukończenia wyzwania zabrakło ponad 121,8 cm.
Mój wzrost  to 156 cm a stos książek miał go przewyższyć.
Sporo zabrakło, ale w tym roku próbuję jeszcze raz i zaczynam od nowa.
Dołączycie się?:)

18 komentarzy:

  1. Obecnie czytam Koontz-a"Kątem oka"-polecam!Książka jest niesamowita,każdy rozdział kończy się zagadką.

    OdpowiedzUsuń
  2. to jesteśmy podobnego wzrostu:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo udało Ci się przeczytać :) ja tylko trzy, m.in. Trzy metry nad niebem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) I jak? Podobała Ci się? Planujesz kolejną część przeczytać?:)

      Usuń
  4. Chyba spróbuje, ale niestety jest znacznie wyższa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heather Graham znam z kryminałów - całkiem fajne, choć dosyć "lekkie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) to moja pierwsza jej książka. Tutaj też jest malutki wątek kryminalny z tym samolotem ;)

      Usuń
  6. Nie znam żadnej wymienionej pozycji... Ps. Mi wystarczą ze cztery porządne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz coś dla siebie:) mi się wydaje, że jak byłam młodsza to o wiele więcej czytałam...

      Usuń
    2. Z tymi czterema książkami to oczywiście na "długość" bo mam krótkie włosy :) Rocznie czytam naprawdę dużo książek bo uwielbiam to robić i poświęcam każdą wolną minutę :)

      Usuń
    3. A ja zrozumiałam, że na rok ;D Ale w tej akcji nie chodzi o długość włosów tylko o nasz wzrost, jak wysokie jesteśmy :) I bardzo dobrze :) U mnie jakoś przez gimnazjum/liceum się to zmieniło. Prawie same lektury czytałam. Leciała jedna za drugą i na "swoje" książki nie miałam czasu. A teraz się coś lenię...

      Usuń
    4. Popieprzyło mi się już wszystko :) Za dużo czytam o włosach :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)