1/10/2015

TAG: Liebster Blog Award


„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Do zabawy nominowała mnie Ala z bloga Kosmetyki moim życiem
Dziękuję i odpowiadam:
 1. Dlaczego założyłaś bloga?
Odp.: Bloga założyłam z myślą o pokazywaniu większej publiczności wykonanych przeze mnie bransoletek. Dodałam kilka notek i moje bransoletkowe zapasy skończyły się a chęci brak. W tym czasie też zaczęłam buszować w kosmetycznych blogach, głównie włosowych i w końcu sama zaczęłam działać coś w tym kierunku. Co nie znaczy, że jeśli kiedyś zrobię jakieś bransoletki to ich Wam nie pokażę ;D
Bransoletkowe posty:
2. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Odp.: Chciałabym się bardziej otworzyć na ludzi. Być mniej nieśmiała.
3. Bez czego nie wychodzisz z domu?
Odp.: Telefonu i jakiegoś mazidła do ust.
4. Masz już jakiej plany na wakacje? 
Odp.: Jak największą możliwą część spędzić z chłopakiem. Planujemy wypad nad morze. Może przy okazji polecicie jakieś fajne miejsce?
5. Jaki kolor dominuje u Ciebie w szafie?
Odp.: Niebieski, szary, czarny.
6. Jakie zapachy najbardziej lubisz w kosmetykach?
Odp.: Zależy od pory roku. Latem owocowe, orzeźwiające. Zimą czekoladowe, kakaowe, kawowe, takie otulające.
7. Czego nigdy nie zjesz?
Odp.: Flaków, owoców morza, ślimaków.
8. Jaki jest Twój ulubiony film?
Odp.: "Skazany na bluesa", "Gladiator".
9. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Odp.: na najbliższą iść w końcu na studia i zrobić prawko. Później ślub, własna rodzina. Dobra praca by się przydała ;) Iii fajna podróż za granicę :) (Niekoniecznie w tej kolejności, najlepiej najpierw praca bo od czwartku jestem bezrobotna...) Póki co z kraju jeszcze nie wyruszyłam.
10. Wolisz kawę czy herbatę?
Odp.: Ciężko powiedzieć. Jedną kawę (rozpuszczalną z cukrem i mlekiem) dziennie zazwyczaj piję. Czasem się zdarzą dwie lub wcale. Co do herbat to dziennie wypijam więcej (nawet teraz piję owocową), ale zdecydować co bardziej lubię nie potrafię ;d
11. Jakie jest Twoje zdanie dotyczące tatuaży?
Odp.: Sobie nie zrobię (chyba, że kiedyś w życiu mi się odmieni ;D), ale u innych mi nie przeszkadzają.

Tym razem nie będę nikogo nominować, ale jeśli macie ochotę odpowiedzcie na pytania Ali
 w komentarzach:)

12 komentarzy:

  1. Tez zostalam nominowana ostatnio, ale tyyle tych pytan ze poki co nie mam sily na nie odpowiadac :D Ale w koncu sie za nie wezme:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie kochana cię bliżej poznać , też bym flaków w życiu nie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytanie ;)
    Jeśli chodzi o polskie morze to polecam Mielno .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też tatuaże nie przeszkadzają, ale sama bym sobie ich nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi. Polecam zamiast nad polskie morze,zebrać kilku znajomych i wyruszyć autem do Chorwacji. Naprawdę warto. Jechać w ciemno i targować się o "apartmani" - bez problemu znajdzie się nocleg w każdym domu po kolei. Pogoda gwarantowana, przepiękne morze, palmy, cykady i ceny niskie,że aż nie do uwierzenia. Mi za 10 dni z dojazdem i noclegami w 4 gwiazdkowym apartamencie 20 metrów od morza, wyszło około 1000 zł. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa :) To tanio wyszło! Chyba pomyślę po zrobieniu prawka :) Morze i miejsce za granicą w jednym ;d

      Usuń
  6. Ja muszę w końcu znaleźć czas i odpowiedzieć na Twoją nominację ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)