9/11/2024

Nowości sierpnia

Hej, hej :) Nie wiem jak to się stało, ale siadając do tego sierpniowego podsumowania ogarnęłam, że nie zrobiłam lipcowego... Na Instagramie pokazywałam jak zawsze na bieżąco, ale nawet zdjęć do blogowego wpisu nie mam xd No nic, na razie zapraszam na sierpniowe podsumowanie ;)

KOSMETYKI

Rossmann

  • Eveline vitamin C 3x action rozświetlający płyn micelarny - 11,99 zł - jak zawsze dorwałam w promocji coś w dużym opakowaniu.
  • Stars from the stars Hydra Stars kremowy tonik do twarzy Milky White - 12,99 zł - jeszcze chwilkę musi zaczekać, ale zaciekawiła mnie ta forma.

Prezent

Prezent dostałam w pracy. Żeby nie było, że to od marki ;D
Ziaja:
  • Żel pod prysznic arbuz - przecudowny zapach 😍😍
  • Żel pod prysznic kokos i pomarańcza - ten zapach niestety mnie nie zachwycił 😥
  • Mus do ciała kokos i pomarańcza - zaczęłam go niedawno używać i niestety pachnie sztucznym kokosem :(

Bath and body works

Za całość zapłaciłam 150 zł bo robiłam z siostrą zakupy 3+3 i podzieliłyśmy się kwotą po połowie.

  • Mgiełka zapachowa In The Stars - 109 zł - ostatnio siostra pokazywała mi swoje zakupy i bardzo spodobał mi się ten zapach! Ona sama kupiła bo spodobał jej się u koleżanki. Chyba pierwszy raz mamy, że tak bardzo podoba nam się ten sam zapach bo tak to mamy bardzo różne gusta 😄 No ja jestem zakochana 🥰
  • Balsam do ciała In The Stars - 89 zł - wzięłam sobie do kompletu. Zapache wypada troszkę bardziej kremowo niż w mgiełce.
  • Nawilżająca odżywka do włosów Schampagne Toast - 99 zł

Hebe

  • Maybelline fit me nr 115 x2 - 50,38 zł - była promocja 1+1-80%. To był mój ulubieniec, ale coś się zaczęło psuć :( Szybko się ściera nałożony na krem, z bazą pod makijaż trzyma się trochę lepiej. Drugą tubkę oddałam siostrze - ona też czuje różnicę.
  • Hungry Hair serum do włosów - 17,99 zł - pierwszy raz je mam.

Rossmann

  • Isana żel do golenia summer paradise - 10,99 zł
  • Rimmel lasting finish podkład nr 200 soft beige - 29,99 zł - poznałam ten podkład na Wizazu i przy drugim podejściu do niego bardzo polubiłam. Jak widać tak bardzo, że sama kupiłam buteleczkę. Na wesele brata ciotecznego z siostrą same się malowałyśmy to później już w domu chciała zdjęcie tego podkładu i też sobie kupiła ;)
  • Isana maska do włosów - 3,99 zł - wzięłam na próbę jedno opakowanie tej już kultowej maski 😅
  • Lirene peachy shot odżywczy krem pod makijaż SPF30 - 23,99 zł - nie było mojego poprzednika z mango, więc wzięłam ten. Trzymam się marki Lirene przy SPF bo jeszcze żaden krem mnie nie zawiódł. Ten pachnie prawdziwie owocowo 😍
  • Carmex Tropical pomadka do ust - 8,49 zł - była promocja to wzięłam 😅 wiadomo, że u mnie się nie zmarnuje.
  • Killys pilniczek do paznokci - 4,29 zł
  •  Semilac polerka do paznokci - 4,69 zł
  • OnlyBio delikatny szampon dodający objętości - 22,99 zł
  • So!flow maska do włosów emolientowo-proteinowa - 18,99 zł
  • Wilkinson maszynki do golenia - 11,99 zł
  • Janda hialuronowy żel micelarny - 18,99 zł - moje drugie opakowanie 💙
  • Killys pilniczek do paznokci - 4,29 zł - kupiłam drugi bo poprzedni przygarnęła bratowa.
W sierpniu na kosmetyki wydałam 381,77 zł. Chyba mój najdroższy miesiąc w tym roku ;D

UBRANIA

Sinsay

Nie robiłam dodatkowych zdjęć, więc wrzucam rolkę z Insta. Koszulkę i sukienkę wciąż kocham :D Plecak i skarpetki służą mi też na co dzień.

CCC

  •  Puma carina - nie mogłam się powstrzymać 🤭Ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że gdy je pierwszy raz zobaczyłam to kosztowały 300 zł a kupiłam je za 172 😄 a kto nie pamięta to w maju kupiłam ten sam model butów w innej wersji kolorystycznej ;D

Wpadło Wam coś w oko? :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe nowości. Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości, widzę tu kilka znanych mi produktów i muszę przyznać, że też myślę o zakupie tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio nie robię zakupów kosmetycznych, muszę wykorzystać to co mam. 🙂 Jednak na mgiełki oświecę od Bath and body works zawsze znajdę miejsce. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super postanowienie 🙌 To moja pierwsza mgiełka tej marki, ale mam już ochotę wypróbować inne 😂

      Usuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie ten mleczny tonik, chociaż z drugiej strony trochę obawiam się tej formuły :D No i maska so flow - myślę, że by mi się sprawdziła, bo lubię kosmetyki tej marki. Arbuzowy żel na pewno by mnie zachwycił zapachem, ale mam za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam trochę obaw co do konsystencji tego toniku. Żeby nie było, że nie polubię tak jak mleczek do demakijażu 🫣 Maska póki co robi dobre wrażenie a zapachem arbuzowego żelu cały czas się zachwycam 😄

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe zakupy. Mnie to najbardziej spodobały się buty, cudowne! Czają się na takie z czarnymi dodatkami. Świetna cena :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)