6/21/2024

Nowości maja - kosmetyki, sukienka, buty

Hej, hej :) Chwila moment i się skończy czerwiec a ja tu przychodzę z przeglądem nowości z maja :D

KOSMETYKI

Rossmann

  • Wilkinson maszynki do golenia - 11,99 zł - fajnie dopasowują się do kształtów ciała.
  • Soraya body ceremony odżywczy scrub do ciała - 11,99 zł
  • Ziaja C.B3 balsam na co dzień - 13,99 zł - bardzo lubię zapach tej serii :)
  • Carmex Tropical pomadka ochronna - 8,49 zł - jak zawsze 🧡
  • Soraya Plante roślinna esencja tonizująca - 14,99 zł - już zużyłam. Była bardzo przyjemna.
  • Isana oliwkowy krem do rąk - 4,99 zł - noszę go w plecaku do pracy. Szybko się wchłania i mogę od razu wracać do przerwanych czynności.
  • Facelle Fresh żel do higieny intymnej - 5,49 zł
  • Isana kremowy żel pod prysznic Woda kokosowa z sokiem mango - 4,69 zł - bardzo fajny wakacyjny zapach ☀️
  • Ziaja activ anty-perspirant w kremie - 6,99 zł - nie wiem dlaczego "w kremie" 🫣 konsystencja jak we wszystkich innych kulkach.
  • Isana solny spray do włosów Soft Waves - 7,99 zł

Biedronka

  • bebeauty żel-lotion ochronny SPF30
  • bebeauty regenerujący krem do rąk - była promocja -40% na drugi krem to wzięłam mamie odmładzający.

Testowanie - La Roche Posay

  • Mela B3 skoncentrowane serum przeciw przebarwieniom
  • Mela B3 SPF30 korygujący krem na dzień
  • Anthelios Uvmune 400 niewidoczny fluid SPF50+ x2
InStars - Ariel Touch Of Lenor

  • Kapsułki i płyn do prania, które powstały w wyniku współpracy dwóch marek - Ariel i Lenor

TRND - Pharma Care

  • Szampon do włosów mięta + cynk - ja go używam co drugi/trzeci dzień na zmianę z innym szamponem.
  • Odżywka do spłukiwania mięta + cynk
  • Wcierka mięta + mentol
W maju na kosmetyki wydałam 79,61 zł. W kwietniu było to 35,47 zł.

UBRANIA

Shein

  • Długa sukienka - 37,13 zł - rozmiar S.

Lee Cooper

  • Czarne tenisówki - mała odmiana od trampek :D

CCC

  • Ogólnie to zakochałam się w biało-różowych pumach Carina, ale takie codzienne buty muszą mi pasować do wszystkiego, więc stwierdziłam, że szukam całych białych. Koniec końców trafiłam na pumy Carina Holo z holograficznym paskiem mieniącym się w różnych kolorach, więc tak jak chciałam będą pasować do wszystkiego 😄 Na żywo są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach w internecie 😍 Mam nadzieję, że będą też wygodne. Kosztowały 149 zł.

Wpadło Wam coś w oko? :)

Życzę udanego weekendu! Ja tydzień temu skończyłam studia (no jeszcze obrona przede mną) i teraz to już tylko praca ;D

4 komentarze:

  1. świetne nowości, zwłaszcza buciki wpadły mi w oko, są w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te buty z ostatniego zdjęcia! :) Szukam ostatnio fajnych sukienek na shein ale bezskutecznie póki co :D Ciekawi mnie tez balsam ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te buty 😍🙌
      Za duży wybór 😅 Ja teraz szukam sukienek na dwa wesela i nie umiem się zdecydować 🙈 O balsamie na pewno napiszę 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)