7/22/2024

Nowości czerwca

Hej, hej :) Chwila moment i zaraz będzie koniec lipca a ja tu jeszcze przychodzę z podsumowaniem zakupów z poprzedniego miesiąca.

Rossmann

  • Ziaja C.B3 żel oczyszczający do twarzy na co dzień - 10,49 zł - moje kolejne opakowanie 👌
  • FaceBoom Boombastic izo tonik w piance - 15,49 zł - niby seria do młodej skóry, ale nie mogłam się oprzeć tej formie w piance 😂 nigdy takiego toniku nie widziałam.
  • FaceBoom Boombastic odświeżająca turbo woda micelarna - 13,49 zł
  • Isana suchy szampon do włosów - 6,99 zł - jakoś często nie używam, ale na awaryjne sytuacje niech sobie będzie.

Hebe

  • Delia Fruit me up! peeling do twarzy i ciała mango - 6 zł - od razu powędrował do łazienki bo mango i pachnie super 🥭💛
  • Delia Fruit me up! peeling do twarzy i ciała limonka - 14,99 zł - tutaj była promocja 1+1 - jakiś procent.
  • Ziaja żele pod prysznic czerwona porzeczka - 15,98 zł - chciałam dwa różne zapachy, ale co wrzuciłam do koszyka to okazywało się niedostępne 🫣
  • Ewa Schmitt Jony Srebra gąbeczka do makijażu - 12,69 zł - podkład nią nałożony wygląda o wiele lepiej niż poprzedniczką z Glam Shopu...

Klub Testerek Glov

  • Lokówka na zimno - niestety na moich włosach się nie sprawdza. Wałki zjeżdżają z moich włosów zanim zdążę je zawiązać. Co najwyżej mogę grzywkę kręcić. Może jeszcze spróbuję je nałożyć z pomocą drugiej osoby.
Co do samego testowania to otrzymałam dwa kody. Jeden na darmową dostawę, drugi na 99% pokrycia ceny, więc zapłaciłam symboliczną złotówkę 😉

Klub Recenzentki Wizaz - Herbus

  • balsam do ciała intensywna regeneracja
  • krem do stóp intensywna regeneracja

Vinted

Z ubrań zrobiłam zdjęcia tylko tej jednej kiecki. Kosztowała 12 zł.


W czerwcu na kosmetyki wydałam 83,43 zł. W maju było to 79,61 zł.

Wpadło Wam coś w oko? :)

12 komentarzy:

  1. Zestaw Herbus też mam :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma bardzo fajny kolor. Szkoda że te walki się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się kolor sukienki podoba. Mam też sweter w podobnym kolorze :) A no szkoda, że wałki się u mnie nie sprawdziły.

      Usuń
  3. Ciekawią mnie kosmetyki Herbus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o nich trochę na Instagramie: https://www.instagram.com/p/C8rBd_5oHwA/?img_index=1

      Usuń
  4. No ten tonik mnie ciekawi, chociaż mam pewne obawy co do tej formy :D Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw Herbus ma ładne opakowania, takie przyciągające wzrok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)