8/07/2024

Ziaja C.B3 balsam na co dzień - recenzja

Hej, hej :) Żeby nie było, że tylko zakupy tutaj pokazuję to przychodzę dzisiaj z nową recenzją :) Akurat kończy mi się balsam do ciała Ziaja C.B3 Niacynamid, więc chętnie podzielę się wrażeniami z jego używania.

ziaja cb3 balsam do ciała

ZADANIA: nawilżenie i wygładzenie, odżywienie, redukcja szorstkości, nadanie miękkości skórze.

SPOSÓB UŻYCIA: nakładamy na skórę i delikatnie masujemy. Stosujemy tak często jak potrzebujemy ;)

SKŁAD: Aqua (Water), Octyldodecanol, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCl, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, Hydrolyzed Rice Protein, Camellia Japonica Seed Oil, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Hydroxyacetophenone, Parfum (Fragrance), Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Sodium Hydroxide.

POJEMNOŚĆ: 200 ml

CENA: kupiłam w Rossmannie za 13,99 zł.

OPAKOWANIE: tubka, którą można postawić na głowie. Co widać na pierwszym zdjęciu to bez problemu można śledzić poziom zużycia.

ZAPACH: super rześka cytrynka. Jeśli znacie zapach z kosmetyków do twarzy to jest bardzo podobny.

KONSYSTENCJA: idealna :D łatwo się rozsmarowuje, nie bieli i szybko wchłania.

DZIAŁANIE: pierwsze co to do daje fajne uczucie odświeżenia skóry. Super efekt po ciepłym czy intensywnym dniu. Do tego uczucie takiego ukojenia. Dobrze nawilża i nie wywołuje podrażnień po goleniu. Dzięki zapachowi i dość lekkiej konsystencji super pasuje na ciepłe, letnie dni, ale mam ochotę wypróbować go też zimą. Konsystencja chociaż łatwo wchłaniająca się to wydaje się dość treściwa i być może zadba o skórę również w chłodne dni a zapachem przywoła te ciepłe. Podsumowując jest to kolejny fajny kosmetyk w serii Witamina C.B3 Niacynamid. Trafia do grona moich kosmetycznych ulubieńców.

Znacie ten balsam? Co o nim sądzicie? :)

6 komentarzy:

  1. O zaskakująco fajnie wypadł, nie spodziewałam się! :D Sama bym po niego nie sięgneła, ale teraz się zastanowię. Za to sama seria mnie ciekawi, najbardziej żel, bo chyba najwięcej osób go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie polubiłam inne kosmetyki z tej serii i byłabym bardzo rozczarowana gdyby ten balsam był kiepski :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię niacynamid w składach kosmetyków, dobrze współpracuje z moją skórą :) A podstawą balsamu to szybkie wchłanianie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być balsam dla Ciebie :) Zdecydowanie dla mnie to też jedna z ważniejszych balsamu - nie lubię czekać aż coś się wchłonie i się kleić ;D

      Usuń
  3. taki rześki cytrusowy zapach fajny na ciepłe letnie dni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)