7/15/2023

Ziaja C.B3 żel oczyszczający do twarzy na co dzień - recenzja

Hej, hej :) Przychodzę z obiecaną recenzją. Jestem ciekawa czy Was też tak bardzo zainteresowała ta seria Ziaji.

żel do mycia twarzy ziaja c.b3

Zadania:

  • oczyszczanie i nawilżanie w czasie codziennego mycia;
  • usuwanie zanieczyszczeń i odblokowywanie porów;
  • zapobieganie niedoskonałościom (przy regularnym stosowaniu);
  • pozostawianie skóry odświeżonej, czystej i miękkiej w dotyku.

Odpowiedni do wszystkich rodzajów skóry - nawet tych wrażliwych.

SKŁAD: Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Coco-Glucoside, Glycerin, Undecylenamidopropyl Betaine, Hydrolyzed Rice Protein, Inulin, Fructose, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCl, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, Camellia Japonica Seed Oil, C12-13 Alkyl Lactate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Geraniol, Citric Acid.

POJEMNOŚĆ: 190 ml
CENA: kupiłam w Rossmannie za 6,99 zł. Obecnie kosztuje 10,49 zł a od pierwszego sierpnia ma być w promocji za 7,99 zł.

OPAKOWANIE: moje ulubione - z pompką. Do samego końca dobrze działała. No przy ostatnim użyciu odkręciłam i wylałam żel na dłoń. Tutaj jeszcze zaznaczę, że dałam tej pompce drugie życie i przykręciłam ją do butelki z żelem pod prysznic.

KONSYSTENCJA: bezbarwny żel, taki typowy.

ZAPACH: jakby ktoś się bał cytrynowej kostki do WC to informuję, że nie ma czego się bać. Mega cytrusowy, świeży zapach. Tak jak już Wam pisałam to kupuję wszystko z tej serii przez ten zapach :D


DZIAŁANIE: używałam tego żelu rano, ale też jako drugi etap demakijażu. Rano wystarczyła jedna pompka. Super oczyszczał skórę z nocnych zanieczyszczeń i zapachem dodawał energii. Do demakijażu brałam 2 pompki i też dobrze doczyszczał skórę z kolorowych kosmetyków. W moim przypadku nie wywołał żadnych podrażnień, w oczy nie szczypał (oczywiście specjalnie nim po oczach nie jeździłam ;D). Mam nadzieję, że w walce z niedoskonałościami też coś pomagał ;) w końcu prawidłowe oczyszczenie skóry to podstawa. Przypominam, że ja mam skórę mieszaną. Byłam z niego bardzo zadowolona i nie wykluczam powrotu do niego.

Inne kosmetyki Ziaja C.B3:
  • tonik przed makijażem i po makijażu
  • balsam na co dzień
  • nie-zwykły peeling w żelu
  • nie-codzienny tonik kwasowy 1% [aha+pha] (mam)
  • krem na przebudzenie poranny shot (mam)
  • nocny krem-maska (muszę dorwać bo noc używam porannego shota ;D)
  • aktywne serum do twarzy
Ja to najchętniej bym wszystko wypróbowała ;D super zapach, ciekawe nazwy. Znacie już coś z tej serii? Co Was interesuje?

Życzę udanego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Rozbawił mnie tekst "jakby ktoś się bał cytrynowej kostki do WC to informuję, że nie ma czego się bać" :) Mnie chyba najbardziej interesuje Krem na przebudzenie poranny shot na nieprzespane noce może być mocniej pobudził ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mi się przypomniało, że kiedyś często cytrynowe kosmetyki tak pachniały 🙈 Zapachem pobudza 😄

      Usuń
  2. Przyglądałam się temu tonikowi dzisiaj w Drogerii Natura, ale się nie skusiłam (jeszcze) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie panuje wielka moda na witaminę C w kosmetykach, co mnie bardzo cieszy, bo moja skóra lubi się z tym składnikiem aktywnym :) Jednak kosmetyków z Ziai trochę unikałam, może czas się z nimi pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem na co jest teraz moda bo nie mam czasu śledzić 🙈 ale najważniejsze, że jest w czym wybierać 😊 Ja z Ziaji głównie sięgam po żele do higieny intymnej, ale właśnie teraz ta seria mocno mnie zainteresowała.

      Usuń
  4. Ogólnie ziaja mnie za bardzo nie interesuje, ale faktycznie ta seria jest całkiem popularna :) Najbardziej ciekawi mnie ten żel właśnie, myślę, że najbardziej wpisały się w moją pielęgnację. Ewentualnie balsam jeszcze brzmi fajnie, choć bardziej kuszą mnie nowe arbuzowe z wiadomych względów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to głównie po żele do higieny intymnej sięgam. O widzisz, ja nawet nie wiedziałam, że mają jakieś arbuzowe nowości 🙈

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)