5/17/2024

Nowości kwietnia - kosmetyki, książka

Dzień dobry :) Połowa miesiąca minęła i przyszedł czas na przegląd zakupów z kwietnia. Zapraszam :)

KOSMETYKI

Kerastase - testowanie

  • Koncentrat dekalcyfikujący Premierè - nakładamy go na 5 minut na mokre włosy przed myciem.
  • Szampon Premierè odbudowująca kąpiel dekalcyfikująca - nakładamy jako drugi krok, masujemy do momentu gdy zmieni się w emulsję i spłukujemy.
  • Maska do włosów Premierè odbudowująco-regenerująca przeciwdziałająca łamliwości - nakładamy na 5 minut.

Rossmann

  • Delia zmywacz do lakieru hybrydowego - 7,49 zł - już raz miałam ten zmywacz. Raz zmyłam hybrydę i później zużyłam do zwykłych lakierów. Teraz będzie tak samo 😅 nie mam już żadnych okazji, więc odpuszczam hybrydy. Tak mi szybko rosną paznokcie, że musiałabym robić co tydzień.
  • Eveline Facemed+ matujący płyn micelarny - 10,99 zł - złapałam na promocji dużą butlę. To moje drugie opakowanie tego płynu.

Biedronka

  • Eveline Vit C energy oczyszczający żel micelarny do mycia twarzy - 16,99 zł

Ambasadorka Kosmetyczna - Marion

Janda - paczka PR

Kosmetyki do twarzy z linii Hialuron Reconstructor z mikrosferycznym kwasem hialuronowym oraz naturalną witaminą C.

  • Serum-booster - już zaczęłam używać.
  • Krem na dzień dobry
  • Krem na dobranoc

Caudalie - testowanie

  • Serum Vinoperfect rozjaśniające przebarwienia -  ma działać na przebarwienia słoneczne, trądzikowe, ciążowe oraz wiekowe. Warto nakładać je pod krem przed opalaniem. To buteleczka 10 ml, więc ja sobie testuję tylko na dekolcie.

W kwietniu na kosmetyki wydałam 35,47 zł. W marcu było to 166,47 zł.


KSIĄŻKA

SQN - współpraca recenzencka

Jakub Ćwiek "Kłamca ostatni. Zbiorowa tricksteria"






Wpadło Wam coś w oko? :)

Przy okazji życzę miłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Zmywacz do lakieru hibrydowego - pierwsze słyszę 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kerastase uwielbiam, serum Caudalie chętnie wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromne, przemyślane zakupy - to szanuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo pielęgnacji, u mnie w kwietniu głównie kolorówka wiodła prym w koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki z Jandy bardzo lubie, Kerastase tez ma zacne rzeczy w swym asortymencie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O dziwo nic nie znam :) Ciekawi mnie to serum z Caudalie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)