4/08/2024

Nowości marca

Hej, hej :) Kwiecień pędzi nie wiadomo gdzie, ale jeszcze przychodzę z nowościami z marca ;) Zapraszam na mały przegląd.

Sinsay i Hebe

  • jeansy skinny high waist - 39,99 zł
  • Laboratorium Joanna krem do depilacji twarzy - 9,49 zł
  • Eveline tusz do rzęs Volumix Fiberlast - 22,59 zł - miałam już kupić wersję w złotym opakowaniu bo miałam wcześniej i lubiłam, ale tutaj tak zaciekawił mnie kształt szczoteczki, że wróciła ze mną do domu ta :D

  • Sielanka normalizujący krem do twarzy na dole fiołki - 6,49 zł - wcześniej miałam tylko wcierkę do skóry głowy, ale ciężko mi powiedzieć czy działała bo często o niej zapominałam. Krem już zużyłam i chociaż jest całkiem fajny pod makijaż to jednak na koniec zimy/początek wiosny potrzebowałam mocniejszego nawilżenia.
  • Revuele nawilżające płatki pod oczy do stosowania 1-2 razy w tygodniu w formie maseczki - 9,99 zł - to jest hit i koniecznie będę musiała Wam je pokazać w oddzielnym poście.
  • Revuele maseczka do twarzy z niacynamidem - 13,99 zł
  • Revuele Wow! Skin Beauty skoncentrowane serum eliminujące niedoskonałości - 10,99 zł
  • Bielenda skin clinic professional serum rozświetlająco-odżywcze - 15,99 zł
  • Lirene power od p lants mango peelingujący żel myjący - 11,99 zł - mango wiadomo 🤭 ale też to, że mam na stanie peeling enzymatyczny, który nie robi tego efektu "gumkowania" i stwierdzam, że nie lubię takich 🙈
  • Revuele kiwi przeciwzmarszczkowy żel do mycia - 9,49 zł
  • Próbka Solverx krem do rąk do skóry atopowej
  • Sielanka nawilżająco-łagodzący krem do twarzy czerwone maki - 11,99 zł - kupiłam go z myślą o używaniu na noc.
  • Lirene power of plants mango energizujący krem do twarzy SPF30 - 17,99 zł -wcześniej kupiłam peeling z tej serii a później wpadł mi w oko krem. Niby wiem, że powinno się używać spf przez cały rok, ale różnie z tym bywa 🙄
  • Facemania by Stara Mydlarnia krem pod oczy retinol - 19,49 zł - moje pierwsze zetknięcie z marką.

Redken - testowanie

  • Zestaw do pielęgnacji włosów - nie pamiętam gdzie dorwałam formularz do zgłoszenia... I przyznaję, że jeszcze tych próbek nie użyłam.

Biedronka

  • bebeauty intensywnie odżywczy krem do rąk - 5,99 zł - kupiłam z polecenia Ani.

Klub Recenzentki Wizaz i TRESemme


W marcu na kosmetyki wydałam 166,47 zł. W lutym było to 35,27 zł. Tak to jest się wszystko naraz kończy...

Antihype

  • Nowości od Sariusa: Ostatnie Takie Emocje + Emocjonalne Zero EP + Książka - 109,99 zł


Co Was zainteresowało a co już znacie? :)

8 komentarzy:

  1. świetne nowości, widzę kilka znajomych mi kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem i tusz to moi ulubieńcy, chociaż ten 1 zdecydowanie większy :D Nie będę kupować już chyba nic innego! Zaciekawiłaś mnie tymi płatkami w formie płynnej, maska też mnie ciekawi jak Ci pisałam. W sumie mówiłam, że nie jestem przekonana do tej marki, ale może mnie przekonasz :D Czekam na recenzję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam serum z witaminą C Bielendy i o ile nic w nim nie zmienili, to naprawdę dziwnie pachnie ;) A kremu do rąk z Biedry mam kilka tubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy coś zmieniali w serum, ale dla mnie dziwnie nie pachnie :) Tania perełka z tego kremu :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)