5/20/2024

Revuele przeciwzmarszczkowy żel do mycia twarzy kiwi - recenzja

Żel przeznaczony do codziennego stosowania. Ma on delikatnie oczyszczać i jednocześnie nie wysuszać skóry. Dzięki zawartości ekstraktów z kiwi ma działać odmładzająco a dzięki aloesowi łagodzić ewentualne podrażnienia skóry.

SPOSÓB UŻYCIA ŻELU: nakładamy na wilgotną skórę, spieniamy i spłukujemy.

SKŁAD: Water / Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauroyl Methyl Glucamide, Coco-Glucoside, Cocamide DEA, Polyquaternium-7, Glycerin, Aloe Vera Juice / Aloe Barbadensis Leaf Juice, Kiwi Fruit Extract / Actinidia Chinensis Fruit Extract, Butylene Glycol, Sodium Chloride, Polyquaternium-10, Provitamin B5 / Panthenol, Fragrance / Parfum, Phenoxyethanol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tartrazine / CI 19140, Brilliant Blue / CI 42090.

POJEMNOŚĆ: 250 ml

Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.

CENA: kupiłam w Hebe za 9,49 zł. Cena regularna to 18,99 zł.

OPAKOWANIE: moje ulubione - z pompką. Przez większość czasu działała bez zarzutu. Dopiero przy końcówce żelu dolałam sobie wody żeby go wydobyć bo pompka już nie łapała.

ZAPACH: przyjemny, dość delikatny. Czuć kiwi :)

KONSYSTENCJA: typowy żel w zielonkawym kolorze. Delikatnie się pienił.

DZIAŁANIE: zacznę od tego, że na opakowaniu napisane jest, że żel jest dedykowany skórze dojrzałej. Internet mówi, że to skóra po 40. Na stronie Hebe zaznaczony jest wiek 30+, więc tu już się łapię :D Do tego zapisu "przeciwzmarszczkowy" podchodzę podobnie jak do właściwości pielęgnacyjnych szamponów czy żeli pod prysznic - dla mnie mają po prostu myć i nie robić krzywdy. I na szczęście temu żelowi do mycia twarzy niczego złego nie mogę zarzucić. Łagodnie oczyszczał, nie wywoływał uczucia ściągnięcia skóry. Używał do porannego mycia, ale też jako drugi etap demakijażu. Super domywał podkład, nie podrażniał oczu. Podsumowując byłam z niego zadowolona. Widziałam, że jest też wersja nawilżająca arbuzowa i jeśli tylko rzuci mi się gdzieś w oczy to na pewno wypróbuję.

Znacie ten żel lub inne kosmetyki marki Revuele? Co o nich sądzicie? Ja Wam jeszcze na pewno napiszę o takiej żelowej maseczce pod oczy właśnie w tej arbuzowej wersji.

6 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tym żelem. Chętnie go wypróbuję jak go znajdę, tym bardziej, że z tego co piszesz może być to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jego zapach :) Od żeli nie wymagam wiele, więc mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)