3/25/2024

Woda perfumowana Oriflame Love Potion Sensual Ruby - recenzja

Hej, hej :) Rzadko kiedy piszę o perfumach chociaż chętnie poznaję nowe zapachy. Tradycyjnie w takiej sytuacji musiałam sprawdzić kiedy poruszyłam dany temat i to był czerwiec 2021... Bohaterką była wtedy woda toaletowa Oriflame (to nie powinno nikogo dziwić bo często podobają mi się zapachy tej marki) Masquerade. I tak jak już nieraz wspominałam to klasyczna woda perfumowana Love Potion wciąż jest moim ulubionym zapachem. I również tak jak zawsze muszę poznać nową wersję. Tradycyjnie też nowy zapach kupiłam na Vinted :D

love potion sensual ruby

Zmysłowy zapach z rodziny kwiatowo-gourmand z soczyście owocowymi akcentami świeżości, z lekkością białych kwiatów i z uzależniającym, bogatym akordem rubinowej czekolady.

Nuty zapachowe:

GŁOWA: czerwone owoce jagodowe, peonia, pomarańcza

SERCE: akord rubinowej czekolady, bukiet białych kwiatów, róża

BAZA: drzewo cedrowe, karmelizowane orzechy, piżmo

POJEMNOŚĆ: 50 ml

CENA: tak jak wspomniałam na początku ja kupiłam na Vinted i z wysyłką i ochroną wyszło 44,50 zł. Na stronie internetowej Oriflame widnieje obecnie (25.03.24) 138 zł.

OPAKOWANIE: jeśli chodzi o kształt flakonika i zatyczki to są dokładnie takie same jak w klasycznej wersji. Tutaj nawet czerwony kolor mamy, tylko troszkę inny odcień. Gdy się ustawi buteleczkę pod światło to można zaobserwować poziom zużycia. Flakonik był zapakowany w kartonik i folię.

MOJA OPINIA O ZAPACHU: Niestety muszę przyznać, że pierwszy raz zapach Love Potion mnie zawiódł. Gdybym powąchała Sensual Ruby z zamkniętymi oczami nawet przez myśl by mi nie przeszło, że należy do rodzinki Love Potion. W ogóle nie czuję czekoladowych i "romantycznych" nut a tak kojarzą mi się pozostałe warianty. Ten jest jakiś taki nijaki... aż nie wiem do czego go porównać. Nie czuję czekolady, nie czuję karmelizowanych orzechów a one bardzo mnie ciekawiły jeśli chodzi o nuty zapachowe. Tą wodę perfumowaną zużywam siedząc w domu. Nie jest to też śmierdziuszek żeby nie było, że jest aż tak źle. Po prostu nic szczególnego. W sumie to ja czuję zapach tylko w momencie rozpylania. Ewentualnie chwilę później przytykając nos do skóry czy ubrania. Na mojej skórze utrzymuje się około 3 h. Wąchając bluzkę po około 8 h nie czułam NIC. Jakoś dziwnie wietrzeje ten zapach. W sensie nie kojarzę innych perfum, które znikałyby z ubrań bez prania. No jakoś nie gra ten zapach ze mną. Przykro mi bo liczyłam na fajną nowość, ale to pewnie i tak nie zniechęci mnie do poznawania kolejnych wariantów jeśli jeszcze jakieś powstaną ;D

love potion sensual ruby woda perfumowana

Pozostałe recenzje Oriflame Love Potion:

11 komentarzy:

  1. Mnie już nuty zapachowe nie przekonują, bo wolę zdecydowanie lekkie i świeże zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊 Ja lubię takie i takie. Chociaż bardziej w stronę tych cięższych i tutaj niestety tych nut nie czuję 🫣

      Usuń
  2. Nie znam, ale nuty zapachowe tej wody perfumowanej są ciekawe. Szkoda, że produkt to "nic szczególnego". Teraz akurat, w wiosennym czasie, sięgam po lżejsze zapachy (aktualnie używam "Green Tea" Elizabeth Arden), ale w chłodniejszych miesiącach podobne klimaty mi jak najbardziej pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi szkoda, że tak ten zapach wypadł :( Kiedyś chodziła za mną ta zielona herbata! Dzięki za przypomnienie i być może też po nią sięgnę w te cieplejsze dni :)

      Usuń
  3. Hejka :) Rzeczywiście trochę czasu minęło od ostatniego perfumowanego wpisu ;)
    Niestety, to ryzyko kupowania perfum przez Internet. Nigdy nie wiadomo jak będą prezentować się na żywo. Buteleczka obłędna, ale co z tego, jeśli zapach tak mocno zawiódł :(
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę 🤭
      Zgadzam się z ryzykiem, ale z drugiej strony znając i lubiąc poprzednie wersje Love Potion liczyłam, że tutaj będzie podobnie 😔
      Dziękuję i wzajemnie 😊

      Usuń
  4. mam wersję podstawową Love potion :) piękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wersję podstawową Love Potion:) lubię ten zapach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)