11/06/2023

Nowości października

Dzień dobry w nowym miesiącu i zapraszam do przejrzenia nowości z października :)

Rossmann

  • Lovely utwardzacz do paznokci 3w1 - 13,99 zł
  • Wibo lakier do paznokci extreme nails nr 551 - 8,49 zł.
  • Soraya prebiotyczny krem balansujący do cery tłustej i wrażliwej - 15,99 zł
  • Isana peeling pod prysznic sweet&salty zapach kandyzowanej pomarańczy i słonego karmelu - 9,99 zł
  • Janda hialuronowy żel micelarny do demakijażu i mycia twarzy - 15,49 zł. Moje pierwsze zetknięcie z marką. Duże opakowanie w promocji to kupiłam 😅 Na pewno pojawi się recenzja.
  • Isana krem do rąk na noc - 6,59 zł - oczywiście używam i w ciągu dnia 😂
  • Baśka jeżynowe masło do ciała - 9,99 zł - cały czas zachwycam się tym zapachem. Będzie recenzja ;)
  • Rimmel puder prasowany transparentny Kind & Free - 17,99 zł - przy najbliższej okazji makijażowej zacznę testować bo w weekend wykończyłam poprzedni puder, który miałam z Lovely.

Hebe

  • Maybelline podkład do twarzy Fit me nr 115 - zapłaciłam za dwa opakowania 40,99 zł bo była promocja 1+1 na makijaż. Mój ulubiony podkład to wiadomo ;) ale raczej to był mój pierwszy i ostatni raz kiedy wzięłam odbiór w drogerii. Nie dostawałam powiadomień o statusie przesyłki. Całą sytuację opisałam na Instagramie.

Prezent z wycieczki od znajomych

  • Balsam dr Paw Paw łagodzący i nawilżający z masłem shea

Testowalnia Novacler

  • Serum depigmentacyjne z alfa-arbutyną Novaclear Advanced

Pierre Fabre - współpraca reklamowa

Taka byłam zajęta robieniem rolki z moim pierwszym unboxingiem, że zapomniałam zrobić zdjęcia na bloga ;D

 W październiku na kosmetyki wydałam 139,51 zł. We wrześniu było to 86,32 zł.

Wpadło Wam coś w oko? A może coś znacie i podzielicie się wrażeniami? :)

11 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe nowości, najbardziej zainteresował mnie peeling isana

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam chyba tylko podkład i też lubię, choć dla mnie on jest idealny na lato. Teraz w sumie kończę opakowanie jeszcze z lata i na szczęście nadal jest ok :D Czekam na recenzję żelu Janda i peeling Isana mnie ciekawi, ale coś czuję, że będzie słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten podkład gości przez cały rok <3 Zdjęcia Jandy mam już zrobione i powoli będę zabierać się do pisania. Peeling dopiero zacznę testować :)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego kremu do twarzy z Soraya. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten kremik do rąk z isany i bardzo go lubię :) ciekawa jestem tego serum <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)