7/04/2022

Hermz Kosmetyki do włosów HairLXR - recenzja

 Od miesiąca w ramach współpracy mam okazję testować kosmetyki do włosów Hermz Hair LXR (zwykły szampon, szampon peelingujący, odżywkę d/s i serum). Dzisiaj pierwsze wrażenia. Jeśli później coś się zmieni to oczywiście dam znać.

4-Stopniowy Zestaw HairLXR

Kompleksowa terapia dla słabych, przerzedzonych i wypadających włosów

Dla kogo jest ten zestaw?

  • Idealny dla osób z problemem wypadania i przerzedzenia włosów.
  • Dla tych, których włosy są zniszczone zabiegami chemicznymi lub zachwianiem równowagi hormonalnej.
  • Dla osób cierpiących na łysienie i wypadanie włosów wywołane stresem.
  • Dla osób które chcą zwiększyć ilość i objętość włosów oraz poprawić ich kondycję.

SZAMPONY Hermz HairLXR


SKŁAD:

ZWYKŁY SZAMPON: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Polyquaternium-7, Glycerin, Urtica Dioica Leaf Extract, Inulin, Cystine Bis-PG-Propyl Silanetriol, Phenoxyethanol, Fructose, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum.

CENA: 77 zł

SZAMPON PEELINGUJĄCY: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Acrylates Copolymer, Ammonium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Polyquaternium-7, Glycerin, Urtica Dioica Leaf Extract, Arginine, Phenoxyethanol, Inulin, Juglans Regia Shell Powder, Fructose, Cystine Bis-PG-Propyl Silanetriol, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Parfum.

CENA: 81 zł

POJEMNOŚĆ: 300 ml

Mamy 24 miesiące na zużycie.


OPAKOWANIE: są takie same. Butelki z pompką, czyli te moje ulubione ;) Póki co obie działają bez zarzutu, nic się nie zacina, nie pluje.

ZAPACH: taki w stronę aptecznych klimatów, ale to trzeba się zaciągnąć żeby poczuć. W trakcie mycia praktycznie nic nie czuć.

KONSYSTENCJA:
ZWYKŁY: jest dość rzadka. Bezbarwny.
PEELINGUJĄCY: jest nieco gęstszy. Może to dlatego żeby się drobinki peelingujące trzymały ;D kolor taki trochę mętny.


DZIAŁANIE: oba szampony można stosować codziennie, więc ja używam ich na zmianę. Obu sobie nie żałuję. Potrafię wydobyć z 4 pompki chociaż normalnie nakładam tylko na skórę głowy a na włosy spływają przy ich spłukiwaniu. Nie plączą włosów. Zwykły pieni się całkiem fajnie, łatwo spłukuje, włosy przez cały dzień są świeże. Jeśli chodzi o peelingi do głowy to nie jestem do nich przekonana i żadnego takiego typowego chyba nawet nie miałam. Raz tylko miałam szampon peelingujący i jakoś zachwycona nie byłam. Dzisiejszy bohater to mój drugi tego typu produkt. Nie jakoś bardzo mocno napakowany drobinkami, ale czuć, że są. Przy czym nie drapią skóry. Jest tak ok. Łatwo się wypłukują z włosów. Tutaj muszę przyznać, że odnoszę wrażenie, że po tej wersji peelingującej moje włosy są dłużej świeże. Szczególnie widzę to po grzywce - często jej dotykam, w sensie odgarniam z oczu a nie mam szybko strąków ;D Koniec końców tym szamponem czuję się przekonana i z przyjemnością zużyję do końca.

ODŻYWKA DO SPŁUKIWANIA Hermz HairLXR


SKŁAD: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus  Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis  Oil, Brassicamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Caprylate, Inulin, Cystine Bis-PG-Propyl Silanetriol, Phenoxyethanol, L-Aspartic Acid, Panthenol, Fructose, Ethylhexylglycerin, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 300 ml
CENA: 86 zł
Mamy 24 miesiące na zużycie.


Zapach i opakowanie takie same jak w szamponach.

KONSYSTENCJA: biała, kremowa. Na zdjęciu i ogólnie po wydobyciu z opakowania wygląda na taką zbitą, gęstą, ale naprawdę swobodnie się rozprowadza, nie jest jakaś tępa.


DZIAŁANIE: Muszę przyznać, że wieki nie miałam odżywki do spłukiwania. Miałam ostatnio lenia i używałam takich bez spłukiwania czy w ogóle samego serum na końcówki. Tej oczywiście staram się używać sumiennie po każdym myciu. No nie licząc dni kiedy nakładam maskę. Uwielbiam to jak włosy wręcz rozpływają się w trakcie nakładania tej odżywki! Na pewno świetna by była do używania po ziołowych szamponach, które raczej mocno plączą włosy. Ja odżywkę trzymam przez czas kąpieli (producent podaje 5 minut, u mnie na pewno dłużej wychodzi). Łatwo się spłukuje, włosy stają się takie lejące. Uwielbiam efekt później po wysuszeniu włosów, szczególnie po suszarce. Są takie gładziutkie.

SERUM DO SKÓRY GŁOWY Hermz HairLXR


SKŁAD: Aqua, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Pentylene Glycol, Inulin (Chicory Root), Arginine, Hydrolyzed Eruca Sativa (Arugula) Leaf, Glycerin, Hydrolyzed Juglans Regia (Walnut) Extract, PPG-26-Buteth-26, Phenoxyethanol, Fructose, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Vitis Vinifera Meristem Fruit (Grape) Cell Culture, Citric Acid, Chlorphenesin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 150 ml
CENA: 130 zł
Mamy 24 miesiące na zużycie.


OPAKOWANIE: troszkę inne niż poprzednich produktów. Mniejsze i z atomizerem zamiast pompki. Jest bardzo wygodne przez ten taki dłuższy dziubek. Ja sobie rozgarniam włosy, przykładam do skóry i psikam.

KONSYSTENCJA: wodnista.


DZIAŁANIE: tutaj na pewno mogę przyznać producentowi to, że to serum nie przetłuszcza włosów. Serio nie ma różnicy czy je nakładam czy nie. Jeśli chodzi o efekty to pokażę tylko zdjęcia. Wydaje mi się, że miesiąc to troszkę mało.


Jedynie tutaj widzę, że przedziałek wygląda lepiej. Nie ma takiego prześwitu z tyłu, ale póki co ciężko mi stwierdzić czy to kwestia zdjęcia/ułożenia się włosów czy może już faktycznie te kosmetyki zadziałały na wzrost. Muszę zrobić zdjęcia jeszcze za jakiś czas. Niech mi ktoś przypomni za kolejny miesiąc :D



Cały zestaw obecnie można kupić za 289 zł (poprzednia cena to 341 zł) na hermzlabs.pl

Mi jeszcze starczy na jakiś czas, ale myślę, że kiedyś, kiedyś chętnie wrócę do szamponu peelingującego i odżywki.

Znacie te kosmetyki? W ogóle markę Hermz? Co o niej myślicie?

8 komentarzy:

  1. wydaje się obiecujący zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tam już widać, ale czekam jeszcze na aktualizację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam wiele o tych produktach, ale przez dość wysoką cenę ciągle się zastanawiam czy by się u mnie na pewno sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trzeba się liczyć z ceną i działaniem. Miniaturki na początek by się przydały :)

      Usuń
  4. Markę kojarzę, ale nie miałam okazji poznać bliżej. Serum ciekawe, ale najbardziej przekonuje mnie szampon peelingujący. Od dawna regularnie sięgam po peelingi skóry głowy. Zdecydowanie warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższa świeżość włosów mnie w tym szamponie przekonuje 😄

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)