10/20/2021

Oriflame Tusz do rzęs The ONE Eyes Wide Open - recenzja

Ostatnia recenzja tuszu do rzęs pojawiła się tutaj w marcu, dzisiejszy bohater trafił do mnie w maju, kończy się, więc przyszedł czas na powiedzenie o nim kilku słów ;) Muszę przyznać, że polubiłam podkreślać rzęsy i dość często je malowałam przez wakacje, choćby do pracy.

Wspomnę, że przed tuszami Oriflame wciąż mam obawy. Już ładnych parę lat temu siostra na urodziny dała mi swój ulubiony tusz tej marki (nie wiem nawet czy wciąż go produkują) i mnie niestety piekły od niego oczu. Ile ludzi, tyle przypadłości, ale gdzieś tam ten strach jest.

Tusz, który ma otwierać spojrzenie, podkręcać rzęsy i je pogrubiać.

SKŁAD: AQUA, HYDROGENATED OLIVE OIL CETYL ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, METHYLGLUCAMINE, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, VP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, CETEARETH-20, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, SHOREA ROBUSTA RESIN, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, HYDROGENATED OLIVE OIL MYRISTYL ESTERS, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PROPYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, LECITHIN, BHT, PEG-12 DIMETHICONE, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL, ETHYLPARABEN, +/-: CI 77007, CI 77491, CI 77499

POJEMNOŚĆ: 8 ml
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: do mnie trafił w ramach współpracy z konsultantem Oriflame, całą paczkę możecie zobaczyć w zakupowym poście z maja. Na stronie Oriflame znalazłam cenę 39,90 zł.

OPAKOWANIE: samo opakowanie raczej standardowe, podłużne, ale przyznaję, że jego kolor bardzo mi się podoba. Do samej szczoteczki muszę się przyczepić bo za każdym razem gdy ją odkręcam to tusz zbiera się w tym zwężeniu i za każdym razem muszę je oczyścić żeby nie nawalić tego tuszu na rzęsy a przez co tusz się marnuje :( Później już całkiem wygodnie się maluje. Chociaż u mnie to wygląda tak, że raczej malują samą tą cieńszą końcówką.

DZIAŁANIE: od razu powiem, że koniec końców efekt na moich rzęsach mi się podoba. Nie lubię owadzich nóżek i innych dziwactw. Jednak różnica pomalowane czy nie jest - dla mnie wystarczająca. Faktycznie oko wydaje się bardziej otwarte a rzęsy są bardziej wyraźne. Dzień w pracy (7-8 h) ładnie wytrzymywał na rzęsach, szczególnie gdy miałam włączoną klimatyzację. W upalne dni zdarzyło się, że odbijał się na dolnej powiece. Można go na spokojnie zmyć zwykłym płynem micelarnym (ja obecnie używam Bielenda Vege Detox). Nie trzeba mocno trzeć, chwilę przytrzymać wacik, przetrzeć, poprawić drugim i gotowe.

Zdjęcia sprzed kilku dni. Z lewej rzęsy niepomalowane, z prawej pomalowane.

Miałam też zapisane zdjęcia z lipca, ale trochę kiepsko mi to wyszło bo zdjęcie z niepomalowanymi rzęsami jest zrobione z bliska a już z pomalowanymi z daleka xd


Znacie ten tusz? Może jakieś inne marki Oriflame? Polecacie?

16 komentarzy:

  1. Nie znam tego tuszu. Ostatnio nic nie miałam z Oriflame. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś go miałam ale chyba sprawdził się średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda całkiem fajnie, przynajmniej dla mnie, choć ich kolorówka, to nie moja bajka. Kilka mniejszych, bądź większych podrażnień w przeszłości sprawiło, że omijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko ta szczoteczka była inna. Rozumiem :( Ja najbardziej lubię ich perfumy.

      Usuń
  4. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu bardzo lubiłam tusze z Ori, ale dawno żadnego nie miałam. Ten średnio mi się podoba i kompletnie nie moja szczoteczka ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)