10/22/2021

"Wysoko wrażliwi i miłość" Elaine N. Aron - Weekendowe polecajki #46

Macie jakieś plany na weekend? Jeśli nie to mam dla Was parę propozycji - muzykę, książkę i filmy :)

MUZYKA

Zarzycki ft. Ruskiefajki - Kokaina

Ale bym wyszła gdzieś potańczyć :D

Amelia Andryszczyk - Boję się

Gibbs - 200%

VBS - Może Ja

"A ty śpij gdy ja nie mogę

A ty śnij, gdy próbuję spać

Będę czuwał, by nie budził Ciebie świat

A ty śpij, gdy ja nie mogę

Muszę chronić Cię od zła

Niech się przyśnię dzisiaj Tobie

Może ja"

Gibbs - Łzy Ślepego Szczęścia

Sarius - Analog

Uwielbiam <3 W grudniu wybieram się na kolejny koncert Sariusa i mam nadzieję, że będzie okazja usłyszeć ją na żywo.

Veason "Czas"

"Powiedz jak zatrzymać czas..."

Mumm-ra- She's Got You High

Leciała na końcu jakiegoś filmu i takim sposobem przypomniała się stara piosenka :D

Måneskin - MAMMAMIA

Do tej pory nie słuchałam tego zespołu. Kojarzę nazwę z Eurowizją, ale jej nie oglądałam. Tą piosenkę usłyszałam w radiu i mi się wkręciła :D

Måneskin - I WANNA BE YOUR SLAVE

Oczywiście od razu zaczęłam sprawdzać inne piosenki i ta też mi wpadła w ucho.

KSIĄŻKA

"Wysoko wrażliwi i miłość" Elaine N. Aron

Skończyłam czytać w niedzielę. Pierwsza książka "Wysoko wrażliwi" zupełnie mnie nie przekonała, chyba przez swoją ogólność. Wysoko wrażliwa też nie jestem, więc to może też przez to. Przeczytałam bo po prostu czasem jestem ciekawa co się dzieje w ludzkich głowach lub próbuję ogarnąć swoją, ale z tym już gorzej 😅. Tutaj mamy konkretny temat i to było dość ciekawe. No może nie licząc ostatniego rozdziału - taka nawiedzona duchowość. Chociaż jak pokazywałam na story na moim instagramie ma dobre ostatnie słowo na zakończenie czytania w nocy 😅 Nie będę jej jakoś specjalnie polecać, ale jak kogoś interesuje temat to można przeczytać.

I muszę przyznać, że podobają mi się te kwiatki na okładce 🙈

FILMY

Ostatnio obejrzałam kilka fajnych filmów. Wszystkie są z polecenia Magdy z instagrama mazgoo.pl Screena z jej story zapisałam już ładnych parę miesięcy temu a dopiero teraz zaczęłam oglądać... Ale moim zdaniem warto było.

"Orbitowanie bez cukru" (1994)

Portret pokolenia lat 90. na przykładzie grupy przyjaciół, którzy po ukończeniu studiów próbują odnaleźć się w dorosłym świecie.

Gatunek: dramat/komedia/romans

7/10. Film w moim wieku :D Taka historia: ludzie niby się ze sobą przyjaźnią a serio coś ich do siebie ciągnie. Co do czego spotykają się z kimś innym, wyjeżdżają, a to coś tam... Końca nie zdradzę, chociaż pewnie łatwo się domyślić ;)

"Była sobie dziewczyna" (2009)

Historia dziewczyny, która porzuca marzenia o studiach na Oxfordzie, by uczyć się życia u boku starszego, doświadczonego mężczyzny.

Gatunek: dramat

8/10. Życie za czyjąś kasę czy wykształcenie i dążenie do niezależności?

"500 dni miłości" (2009)

Porzucony przez Summer Tom wraca myślami do 500 dni ich znajomości, by odkryć, co poszło nie tak.

Gatunek: dramat/komedia/romans

8/10.


Dajcie znać czy coś znacie (masło maślane? xd) i czy się podoba :)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)