9/27/2021

Nowości września

Wiem, zostało jeszcze kilka dni września, ale nie planuję na nie zakupów, więc już pokazuję podsumowanie całego miesiąca :D Piszcie co Was zainteresowało - czas zabrać się za pisanie recenzji!

 Hebe

  • Fa dezodorant grejpfrut i liczi - 5,99 zł - zapach trochę za mocny i dodam, że nie polecam na bardzo ciepłe dni. Nie wydaje mi się żebym się jakoś bardzo śmierdząco pociła, ale w połączeniu z tym dezodorantem jest masakra. W takie, że tak powiem deszczowe dni spoko.
  • Shauma szampon do włosów Nature moments - 5,99 zł
  • Hungry hair regenerująca maska do włosów - 13,99 zł - jak ona pięknie pachnie mango!
  • Venus maszynki do golenia - 13,99 zł
  • AA żel do golenia nawilżający - 10,49 zł

Rossmann

Moje zakupy z promocji na kolorówkę :D

  • Maybelline fit me podkład matujący nr 115 Ivory - 17,99 zł - ostatnio używałam 120 i myślałam, że tradycyjnie w wakacje wskoczę na 130 a tu wyszło, że potrzebuję jaśniejszego xd Ogólnie mój ulubiony podkład.
  • Killys gąbeczka do podkładu mango - 13,99 zł - mango mnie skusiło, ale serio potrzebowałam 😅 Trochę inaczej ścięta niż typowe jajka, ale już się przyzwyczaiłam i dobrze mi się jej używa.

Allegro (sprzedawca zdrowie_wita)

  • Ziaja blubel mydło pod prysznic żurawina poziomka - 8,50 zł - już mogę powiedzieć, że zapach super 😊
  • Receptury Babuszki Agafii miodowe mydło do ciała - 7,99 zł
  • Verbena imbirowe cukierki - 2,50 zł - kiedyś je testowałam i tak mi się przypomniało, że mi smakowały 😄
  •  Bepanthen baby maść ochronna - 16,99 zł - najważniejsza rzecz w tym zamówieniu. Zrobiłam dwa tatuaże (malutkie, bez szaleństw :D Jeden mogliście zobaczyć we wpisie z prezentami) i polecono mi tę maść do pielęgnacji. Na allegro u wyżej zaznaczonego sprzedawcy znalazłam najtańszą ofertę, ale co do czego brakowało paru złotych do darmowej dostawy xd
  • Gratis dostałam próbkę olejku dla dzieci Weleda. Dzieci nie mam, ale dzięki 😄

We wrześniu na kosmetyki wydałam 87,93 . W sierpniu było to 112,34 zł.

18 komentarzy:

  1. Pamiętam wielki boom na Babuszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fit me też lubiłam mam ochotę wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię serię żeli Blubel Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ten zapach żurawina i poziomka naprawdę mnie zaciekawił! Muszę chyba wypróbować ;) Brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Ależ fajne produkty! Niestety niczego z podanych nie miałam. miłego używania! Sama musze zrobić małe kosmetyczne zakupy :3
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)