9/06/2021

Nowości sierpnia

 Dzień dobrym w nowym miesiącu ;)


i po miesięcznej nieobecności. W sierpniu pojawiło się tylko podsumowanie zakupowe lipca. We wrześniu będę starała się powoli wracać. Wpadła mi jedna współpraca, czekam na przesyłkę, więc też musze się wywiązać ;) ale też szczerze mówiąc poza takim jakimś ogólnym przemęczeniem zniechęciło mnie też do bloga kilka takich współpracowych sytuacji gdzie już podałam adres do wysyłki i nagle następowała cisza. Ani paczki, ani wiadomości, że "sory, ale jednak cię nie chcemy", no cokolwiek. Rozdawać adresu na lewo i prawo też nie mam ochoty. Nie zakładałam bloga dla współprac, ale zawsze mi miło gdy ktoś mi jakąś proponuje. Jeśli sama nie jestem zainteresowana to o tym informuję a nie milknę w trakcie czy już w momencie ugadania wszystkiego.

Nie wiem czy kogoś zainteresowało moje zniknięcie, ale musiałam się wygadać i przechodzę do pokazania moich małych nowości z sierpnia.

ezebra.pl

Wiecie jak dawno tutaj nie robiłam zakupów? ;O 

  • Perfecta no problem mango i bazylia tonik antybakteryjny - 13,79 zł - poza dobrym działaniem liczę też na ładny zapach 🙈
  • Perfecta matujący krem na dzień - 18,49 zł - skończył mi się ten z Selfie Project, więc sięgnęłam po ten.
  • Perfecta oczyszczający żel do mycia twarzy - 13,79 zł - też już w użyciu.
  • Revolution Glam Balm so Berry - 10,99 zł - Taka zmiana zapachu 😅 Myślałam, że zgubiłam pomadkę Basiclab i postanowiłam kupić sobie coś nowego. Pomadkę jakimś cudem znalazłam w kubku z długopisami 😂 a powinna być w koszyku przy łóżku.
  • Deni Carte silikonowy pędzelek do maseczek - 8,99 zł - od dawna chodził za mną taki pędzelek. Tylko teraz będzie musiał poczekać bo mam maseczkę do pryskania xd Możecie ją zobaczyć w poprzednim wpisie.
  • Eveline rozświetlająco-odżywczy żel do ciała i twarzy mango - 19,99 zł
  • Planeta Organica scrub do ciała mango i chia - 14,31 zł

Hebe i Reserved

  • Bielenda vege detox płyn micelarny jarmuż i burak - 9,99 zł - kupiłam większe opakowanie żeby mieć płyn na dłużej. Moje pierwsze zetknięcie z vege detox. Znacie?
  • Ziaja Masło kakaowe spray przyspieszający opalanie - 10,99 zł - Udało mi się chyba raz użyć xD
  •  Długa bluza z napisem "Stay salty" - 59,99 zł - znów mnie łapie faza na bluzy 🙈
  • Czarny pasek - 9,99 zł - w końcu ogarnęłam, że dla mnie idealne są paski w rozmiarze XS :D

I to wszystko. W sierpniu na kosmetyki wydałam 112,34 zł. W lipcu było to 100,51 zł.

Coś komuś wpadło w oko?

22 komentarze:

  1. Żel Eveline mam, nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta bluza. Widzę sporo nowości kosmetycznych, które chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupia sprawa z tymi współpracami. Nie miałam jeszcze takiej sytuacji, ale uważam, że to nie fair. Z kosmetyków bardzo mnie ciekawi bardzo peeling do ciała planeta organica i ten żel z Eveline 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :( i przykro mi się zrobiło.
      Żel już w użyciu, peeling musi poczekać :D

      Usuń
  4. W przypadku mojej problemowej cery bardzo dobrze sprawdza się tonik antybakteryjny Perfecty - mango i bazylia. Jak dla mnie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie :) Ja mam otwarty żel i krem i zapach niestety bez szału :(

      Usuń
  5. Udane zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spray Ziaja sprzedaje się na pniu :) a reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten peeling planeta organica i jestem go mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie zaglądałem co nowego u Perfekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się po prostu mango rzuciło w oczy bo też tak raczej jakoś nie śledzę ;D

      Usuń
  9. Ciekawe nowości. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już bez silikonowego pędzelka nie umiem nałożyć sobie maseczki 😁 ciekawią mnie te kosmetyki Perfecta bo jednak osobiście jakoś unikam tej marki na drogeryjnych półkach, nie wiem czemu 🤷‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój cały czas czeka 🙈
      Ja też jakoś się za Perfectą nie rozglądam, ale w tym przypadku mango mnie skusiło 😅

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)