9/22/2021

Pomysły na prezent - Koszulkowy.pl

W jaki sposób dokonujecie wyboru jeśli chodzi o prezent dla bliskiej osoby? Kupujecie szybko gdzieś jakiś upominek czy raczej szukacie czegoś idealnie dopasowanego do danej osoby? Internetowy sklep Koszulkowy.pl zdecydowanie należy do tej drugiej. Znajdziemy tutaj różne produkty - koszulki, poduszki, kubki, torby itp. - podzielone na kategorie. Możemy szukać według zawodu, hobby, jeśli chcemy coś konkretnie na urodziny możemy szukać według wieku lub znaku zodiaku. Jeśli akurat żaden z tekstów na tych produktach nam nie pasuje możemy wykonać własny - prezent będzie jeszcze bardziej oryginalny :) Ja Wam pokażę z bliska dwie rzeczy. Wybrałam coś z tych dostępnych od razu na stronie.

Piękny rudzielec prezentuje :D

Prezent dla psiarza - koszulka z nadrukiem

"Ciężko pracuję by mój pies miał godne życie"


Wiecie, że uwielbiam mojego Pimpka, więc innego wyboru nie mogło być :D Do tego już od jakiegoś czasu chodziła za mną koszulka z takim napisem. Wzięłam rozmiar S - taki zazwyczaj noszę. Jednak mogłam wziąć większą, byłaby luźniejsza. Materiał to 100% bawełna.


Tutaj pierwsze zdjęcie zaraz po wyjęciu z paczki, następne po pierwszym praniu. Prałam ją już częściej niż ten jeden raz i póki co nadruk wygląda ładnie.

Prezent na Dzień chłopaka - poduszka z napisem

"Codziennie budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem"

Oczywiście może to być prezent na każdą inną okazję. Urodziny/imieniny/święta dla taty, brata, chłopaka. Napis oczywiście z przymrużeniem oka. Chyba, że serio facet szykuje się do wyjścia godzinę i chcemy zwrócić na to uwagę bez kłótni :D

Otrzymujemy tutaj, że tak napiszę całą poduszkę. W sensie poduszka plus poszewka zapinana na zamek. Prać jej jeszcze nie prałam, ale mam nadzieję, że nadruk jest tak dobry jak na koszulce.

Podobają się Wam takie prezenty? Jaki napis znalazłby się na produkcie?

10 komentarzy:

  1. Znam ten sklep. Mają bardzo dużo ciekawego asortymentu na każdą okazję. Naprawdę zawsze coś się znajdzie i przypasuje dla kogoś, kogo chcemy obdarować. Zresztą, może warto czasem coś dla samej siebie wybrać, czemu nie?
    Obsługa sklepu bardzo pomaga, jest wyrozumiała i nie trzeba długo czekać na ich pomoc.
    Ja bardzo polecam, zaglądajcie tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jesteś tak zadowolona <3
      Oczywiście, że warto wybrać coś dla siebie! Dlatego mam koszulkę :D

      Usuń
  2. Znam ten sklep bardzo dobrze i jestem zadowolona z jakości ich produktów :D Rudzielec + ta poduszka wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)