9/19/2020

Co się działo w sierpniu?

  • taki tam wieczór z filmem i piwkiem 0%. Gruszkowe dobre ;)
  • Pewnie zabawkę trzymałam w górze ;D
  • Takich kawek na podwórku będzie mi brakować.
  • Pomysłowość dziewczyn pracujących w kuchni :D tak, radio działa.
  • Tak sobie Filip lubił spać czasem na stole...
  • Naleśniki zwijacie czy składacie w trójkąty? Ja zwijam a te są z pracy ;)
  • Urodziny siostrzeńca. W kieliszkach oczywiście szampan dla dzieci :)
  • Obiadek.
  • Widok z pracy. Tam w tle jest jezioro!
  • Wypad nad jezioro...
  • ... który przeciągnął się do wieczornego ogniska i oglądania spadających gwiazd.
  • Czy to wygląda jakbym robiła reklamę Somersby? xD
  • Poranki przed pracą.
  • Wieczorki po pracy ;D
  • Prezent urodzinowy dla siostry. Kto pamięta jak na insta pytałam gdzie kupię ładne lampiony? :D Te kupiłam na Allegro, ale są z Ikei.
  • Nie wiem czy z czasem ktoś by to zauważył, ale to są ostatnie zdjęcia Filipa. Tzn. mam jeszcze jakieś wrześniowe, ale to już zachowam dla siebie. Jeśli istnieje jakieś kocie niebo to mam nadzieję, że jest mu tam dobrze.
  • Spacerki.
  • Ziemniaczki z własnego ogródka pieczone w piekarniku i zsiadłe mleko <3
  • Kolejny obiad i spacery.
  • Przed fryzjerem i po. Pierwszy raz mam tak krótkie włosy!
  • Gotowanie w moim stylu xd Już nieraz mówiłam, że nie lubię siedzieć  w kuchni. Ostatnio śmiałam się z dziewczynami z pracy (w sensie one pracują w kuchni, ja w sklepie, ale mamy jednego szefa), że gdybym zeszła do kuchni to w moim menu byłaby tylko jajecznica ;D
  • A tu będzie historyjka ubraniowa. Kupiłam sobie sukienkę petite (dla kobiet poniżej 160 cm, ja mam 156) i okazało, że jak ją założyłam i trochę podniosłam trochę ręce to mi tyłek wyłazi. No cóż, ze spodniami też spoko wygląda.
  • Po pół roku przerwy pojawiłam się w Warszawie. Oczywiście byłam na koncercie :) I za tydzień jadę na kolejny ;D
  • Spałam na 11 piętrze. W ogóle śmiesznie było jak weszłam do pokoju i zastanawiałam się gdzie mam spać bo nie ma łóżka xd Oczywiście było ukryte w szafie ;D
  • Jeszcze dwa nocne widoczki i jeden poranny ;D Rano zazwyczaj piję kawę, ale w tym pokoju był tylko owocowe herbatki ;D
  • Zdjęcia robione w trybie nocnym, dlatego chmury tak burzowo wyglądają. Jednak w tym normalnym trybie były takie bez polotu ;D

 Najwięcej serduszek na insta zebrało zdjęcie:

Wyświetl ten post na Instagramie.

Dzień dobry we wtorek, #instawtorek. Dzisiejszy temat to #Polskajestpiękna a ja dodam, że #polskawieśjestpiękna i pokazuję moje okolice. Zdory, Szeroki Ostrów, Seksty, Śniardwy - wiadomo Mazury zobowiązują do jezior 😉 Ostatnie zdjęcie to widok z mojej pracy. Na zdjęciu tego nie widać, ale normalnie z okna widzę jezioro. - Jakie są Wasze ulubione rejony Polski? Tymi nielubianymi też możecie się podzielić 😅 - #instawtorek_kfs #dziewczynykfs #kobiecafotoszkoła #kobiecafotoszkola #Zdory #szerokiostrów #Seksty #Śniardwy #mazury #mazurycudnatury #mazurskiejeziora #mazurskieklimaty #warmiaimazury #warmińskomazurskie #zwiedzamymazury #zwiedzamy #wycieczka #spacer #słońce #zachódsłońca #krajobraz #krajobrazypolskie #niebo #jestpięknie #wtorek #podróżemałeiduże #podróże

Post udostępniony przez Justyna Krajewska (@justyna.krajewska)


Piątka najchętniej czytanych wpisów na blogu w sierpniu:

10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, dużo się działo :) Szkoda Filipka ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne widoki :)
    U mnie naleśniki się zawsze zwijało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo zwierzaków, widoków i jedzenia :)
    Ps. co się stało z Filipem? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie naleśników wywołało u mnie głód, chociaż nie lubię takich zwijanych w trójkąty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Własne ziemniaczki z piekarnika i zsiadłe mleko - idealne połączenie :D A jeśli chodzi o naleśniki, to ja zwijam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)