11/11/2019

Nowości października


Biobaza - współpraca


  • 3w1 żel pod prysznic z rozmarynem i werbeną - w nazwie podlinkowałam recenzję a jak wczoraj wróciłam do domu to zobaczyłam, że już go nie ma w łazience :(
  • Mleczko z kompleksem olejków E5 róża i geranium
  • Woda micelarna
  • Krem nawilżający do twarzy i ciała
  • Balsam do ust SPF15

Hot Noty Avon



Są to nowe wegańskie kosmetyki do pielęgnacji twarzy z linii Distillery:
  • Nawilżający krem do twarzy SPF25 z filtrem mineralnym
  • Krem na noc
  • Skoncentrowana 100% witamina C w pudrze - możemy ją dodawać do kremu lub serum.
  • Regenerujący olejek do twarzy z olejem jojoba - do stosowania pod krem na dzień lub na noc.
  • Balsam oczyszczający do twarzy z ekstraktami roślinnymi - pierwszy raz mam styczność z taką formą.

Więcej informacji tutaj: http://u.grubo.io/81c

Ambasadorka Mediect



Biedronka i ezebra.pl



Lidl



Kosmetyki marki Cien:
  • Żel do golenia z aloesem - 5,59 zł
  • Emulsja do higieny intymnej - 3,95 zł
  • Food for skin maska-peeling i maska do twarzy - 1,99 zł
  • Food for skin maska-peeling i maska-peeling enzymatyczny do twarzy - 1,99 zł - dopiero w domu ogarnęłam, że są to 4 różne maseczki a nie 2x2 to samo 🙈
  • Oczyszczająca maseczka do twarzy - 0,99 zł

W październiku na kosmetyki wydałam 37,89 zł. Czyżby najskromniejszy miesiąc w tym roku? We wrześniu wydałam 165,89 zł.

Znacie coś z moich nowości? Jak się sprawdziło? Coś Was szczególnie zainteresowało? :)

22 komentarze:

  1. Bardzo fajne nowości. Te maseczki Mediect są świetne, lubię je za zapach i działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. not o będziesz miałą używania ;DD te maseczki się wydają genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mało wydałaś, świetny wynik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa maseczek Mediect :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych kosmetyków Biobaza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na więcej Biobazy :D Bo nie znam :D
    U mnie najskromniejszy styczeń - 9zł :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :D wstępnie z pomadki i mleczka do ciała też jestem zadowolona :)
      Chyba dużo prezentów na święta było :D

      Usuń
  7. Znam kostetyki Avon z tej nowej linii i maseczki z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem bąbelkowych maseczek:) Cien - mam je w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze żadnej nic nie zarzuciłam a została mi tylko jedna połówka food for skin :D

      Usuń
  10. Tej serii z Avon Ci zazdroszczę, żel z Lidla bardzo lubiłam a ta emulsja z Biedronki moim zdaniem trochę się pospuła ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najciekawsza paczka z pielęgnacji Avonu. Żel póki co dobrze się sprawdza a emulsja też jest z Lidla ;p

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)