11/13/2019

HotNotyAvon: Maxima woda perfumowana dla niej


Avon Maxima to pełna szyku niebiańska kompozycja ze szlachetnymi nutami kwiatu Immortelle.

Kompozycja: kwiatowo-orientalno-drzewna
Kategoria: elegancki zapach na co dzień
Główne nuty zapachowe: nektarynka, jaśmin wielkolistny, kwiat Immortelle

POJEMNOŚĆ: 50 ml

CENA: w momencie gdy ją dostałam kosztowała 79,99 zł (męska wersja o pojemności 75 ml tyle samo). Teraz widzę na stronie tylko zestaw z perfumetką, balsamem do ciała i torebką prezentową za 85,99 zł. 


MOJA OPINIA: Buteleczka tak jak widać z przezroczystego szkła ze złotym, plastikowym korkiem. To jak wygląda na zdjęciach mi się podoba, ale tak "na żywo" ten złoty korek mnie nie zachwyca. Ja po prostu nie lubię "przepychu". Nawet fanką złotej biżuterii nie jestem, wolę srebrną. Dodatkowo buteleczka zapakowana była w złoty kartonik co mogliście zobaczyć na Instagramie. Atomizer rozpyla przyjemną mgiełkę, nie leje na nas wiadra wody ;D Zapach zaliczyłabym do tych eleganckich, ale też gdy go czuję nie widzę przed oczami nie wiadomo jakiej matrony. Mając te swoje 25 lat dobrze się w nim czuję, ale też jest ok gdy używa go moja mama (64). Zapach pasuje mi i do pracy, na uczelnię, jak i wieczorne wyjście. Elegancki, ale dość uniwersalny. Bardziej ciepły niż orzeźwiający. Na skórze czuję go przez kilka godzin, na ubraniach tradycyjnie dłużej. Raczej zużyję do końca, ale nie mam parcia na kolejną buteleczkę. Szczerze mówiąc to zakochałam się w męskiej wersji Maxime :D U mnie używa jej tata. Na stronie Avonu również znajdziecie zestaw z tym zapachem, żelem do mycia ciała  i włosów i balsamem po goleniu. Cena to również 85,99 zł.

Znacie zapachy Maxima i Maxime? Co o nich sądzicie?

18 komentarzy:

  1. Czytałam o nich, w sumie chyba same pozytywne opinie :). W ciemno bym raczej nie kupiła, trochę ten orient w kompozycji mnie zastanawia, zazwyczaj nie lubię tego typu zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakon ma przepiękny, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, nawet próbki nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę srebro od złota i nie lubię przepychu :P
    zapachu nie znam, ale jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat lubię złoto, ale mój portfel już nie. Zapach brzmi zachęcająco, preferuję zapachy z kategorii tych eleganckich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakon ładny, choć też nie lubię przepychu, więc ciekawe jak odebrałabym go na żywo :D
    Zapach raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakon ma śliczny, ale sam zapach już raczej nie byłby w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakonik bardzo fajnie się prezentuje, a zapach może by mi się spodobał.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)