11/04/2019

BIOBAZA 3w1 żel pod prysznic z rozmarynem i werbeną - recenzja


Jeśli chcecie rozbudzić wszystkie zmysły i pełni energii rozpocząć nowy dzień, ta puszysta formuła, pełna radosnego, ożywczego zapachu, wzbogacona o olejki eteryczne rozmarynu oraz ekstrakt z werbeny, jest idealnym rozwiązaniem dla codziennej pielęgnacji skóry i włosów.

SKŁAD: AQUA, SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, COCO-BETAINE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, PHENETHYL ALCOHOL (AND) CAPRYLYL GLYCOL, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, AROMA (rosemary and verbena), VERBENA OFFICINALIS EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, LIMONENE, CITRAL, LINALOOL.

POJEMNOŚĆ: 400 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 24,99 zł. Ja testuję w ramach współpracy.


OPAKOWANIE: z ciemnego plastiku z pompką. Chciałabym dać plusa za pompkę bo uwielbiam takie rozwiązanie dozowania kosmetyków, ale niestety ta tutaj nie odskakuje i muszę ją sama podciągać do góry. Mam nadzieję, że mi się tylko trafił taki egzemplarz... Mam jeszcze mleczko do ciała tej marki z pompką i tam działa dobrze.

ZAPACH: miałam już żele z werbeną i ich zapach mi się podobał. Tutaj w połączeniu z rozmarynem tworzy zgrany duet. Uwielbiam ten zapach! Intensywny i pobudzający.


KONSYSTENCJA: żel jak żel.
KOLOR: bezbarwny.
DZIAŁANIE: używam go tylko jako żelu pod prysznic i do kąpieli. W obu przypadkach świetnie się sprawdza. Dobrze się pieni, oczyszcza i odświeża skórę. Uwielbiam jego zapach i to jak roznosi się w łazience. Leżąc w wannie również go czuć. Nic tylko się relaksować i upajać tym zapachem ;)

To moje pierwsze zetknięcie z marką Biobaza, ale muszę przyznać, że niesamowicie udane. Mam jeszcze jak wyżej wspomniałam mleczko do ciała, ale też pomadkę do ust i nawilżający krem do twarzy i ciała. Stopniowo będę się z Wami dzielić opiniami. Znacie kosmetyki tej marki?

20 komentarzy:

  1. Nie wiem czy polubiłabym się z tym zapachem, a to dla mnie ważne w żelach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być przepiękny! Jakoś nie wyobrażam sobie stosować tego samego produktu do mycia ciała i włosów, ale jako żel pod prysznic mogłabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się bardzo podoba <3
      Też mi się to jakoś gryzie, więc używam tylko do mycia ciała :D

      Usuń
  3. Nie znam tej marki :) Ciekawe czy by mi się zapach spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O przyznam, że nie znam tego kosmetyku, chętnie się z nim zapoznam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ale skoro żel się sprawdził, to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny produkt, zapach myślę, że też by do mnie trafił, a samą markę pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbujesz? Jak zwykle się cieszę, że mogłam coś nowego pokazać ;D

      Usuń
  7. Ja też nie znam produktów Bioaza, ale czuję się zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję testować ten żel i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, pierwszy raz mam do czynienia z tą nazwą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś z ciekawości wypróbuję coś tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)