11/15/2019

Świeca z niespodzianką, czyli SurpriseCandle o zapachu Coconut Sunset


Nuty zapachowe:
nuty górne: zielone liście wodniste
nuty serca: ananas, orzech kokosowy, śliwka, morski
nuty dolne: wanilia, piżmo, jaśmin


Zacząć tradycyjnie od opakowania? Tak robię z kosmetykami. O świecy pisałam chyba raz dawno temu. No to tutaj mamy bardzo duży, solidny szklany słój z również szklaną zatyczką. Całość zapakowana w biały elegancki kartonik, który mogliście zobaczyć na Instagramie. Nie trzeba szukać dodatkowej ozdobnej torebki gdybyśmy chcieli komuś taką świecę podarować.



Pod spodem wyżej wspomnianej zatyczki znajduje się małe metalowe pudełeczko z niespodzianką - biżuterią. Widząc etykietkę na wieczku wiemy jaki rodzaj biżuterii znajduje się w środku. W moim przypadku jest to pierścionek, no bardziej obrączka. Jak już wspomniałam we wcześniejszym wpisie nie jestem fanką złotej biżuterii a lubię srebrną. W świecach SurpiseCandle znajdziemy tylko taką co dla takich osób jak ja jest świetnym rozwiązaniem.


Zaczęłam od niespodzianki a pewnie też ciekawi Was zapach. Czy są tutaj fanki zapachu czystego kokosa? Ja się do nich zdecydowanie zaliczam! Już nieraz Wam wspominałam, że lubię ten zapach w kosmetykach. I właśnie w tej świecy też taki czysty, niechemiczny i nieperfumowany zapach kokosa czuję. Może i jak mam jakiś dziwny nos, ale pozostałych nut nie czuję. Może to i lepiej bo nie jestem fanką zapachu wanilii. Już na sucho zapach jest dobrze wyczuwalny, po rozpaleniu staje się taki "cieplejszy". Zazwyczaj rozpalam ją gdy biorę się za sprzątanie i otwieram okna. Wtedy zapach fajnie roznosi się po domu, nie jest duszący, ale od razu dodam, że bez otwierania okien też nie dusi. Więc na spokojnie można ją odpalić sobie wieczorkiem do książki, filmu czy randki ;) a gdyby w środku znajdował się pierścionek zaręczynowy? Co Wy na to?


Zapewne ciekawi Was też cena tego cuda. Duża świeca a do tego srebrna biżuteria (próba 925)? Więc koszt całości to 99,99 zł. Średnia cena biżuterii to 150 zł. Na stronie możemy sprawdzić konkretną cenę naszej biżuterii. Wpisujemy kod, który znajduje się na karteczce dołączonej do biżuterii. I tak mój pierścionek jest warty 90 zł.

Jeśli chodzi o sam wybór tego co znajdziemy w naszej świecy to możemy wybrać rodzaj (kolczyki, naszyjnik, bransoletka lub właśnie pierścionek - tutaj możemy również wybrać rozmiar) a model wciąż pozostaje niespodzianką. Na stronie również możemy sprawdzić jak zmierzyć rozmiar pierścionka. Mój jest niestety troszkę za duży :(


Jest jeszcze jedna niespodzianka! Jeśli zdecydujecie się kupić świeczkę SurpriseCandle kolejną możecie wygrać! Wystarczy zrobić zdjęcie i umieścić je na tablicy na fb marki lub na swoim instagramie z hashtagiem #SurpriseCandle. Zwycięzcy zostają wybierani raz w tygodniu.


Pozostałe zapachy:
  • Fragrant romance (egzotyczne kwiaty)
  • Secret berry (słodka jagoda)
  • Sunrise dream (wanilia)
  • Carefree sweetness (owocowy)
  • Fantasy journey (zielone liście)
  • Sweet vintage (kwiatowy)

Co myślicie o takiej świecy jako prezencie? Biżuteria jako element zaskoczenia? Zbliżają się Mikołajki, później Boże Narodzenie. Może akurat będzie ona fajnym upominkiem :) Jesień i zima to zdecydowanie pory, które można sobie tak ocieplić <3

22 komentarze:

  1. Pięknie ta świeca się prezentuje, a kokosowy zapach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te świece to fantastyczna sprawa - idealnie nadają się na prezent i myślę, że wiele kobiet byłoby z takiego giftu zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa i bardzo pomysłowe :). Ja akurat fanką kokosa jestem i tutaj by pewnie mi się spodobał, choć wcale nie tak łatwo o ładny, kokosowy zapach w świecach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych kokosowych nie miałam, ale właśnie w kosmetykach czasami taki sztuczny się trafia :(

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł z prezentem zatopionym w świecy :D Ciekawa jestem jej zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zanim ją dostałam to moja pierwsza myśl była, że biżuteria jest zatopiona w wosku xD a później takie "a jak ją oczyścić z niego?" :D

      Usuń
  5. Dość ładnie prezentuje się ta świeca :) Fajny pomysł na prezent, ale pod warunkiem, że bardzo dobrze się zna osobę, którą chcemy obdarować - upodobania zapachowe i rodzaj biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na świecę z niespodzianką, na prezent jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na biznes takie połączenie dwóch niby nie mających ze sobą nic wspólnego branż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach kokosa. Bardzo ładny ten pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli również to coś dla Ciebie <3 Ładny, ładny i aż szkoda, że dla mnie za duży :(

      Usuń
  9. Podoba mi się ten pomysł i bardzo jestem ciekawa zapachu zielonych liści ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)