11/09/2018

Kosmetyczna piątka na szóstkę! #6

Już myślałam, że wpisu na weekend nie będzie, ale jednak ulubieńców uzbierało się na cały wpis :D Pełne recenzje podlinkowałam w nazwach kosmetyków.


I

Avon płyn do kąpieli Bubble Gum

Zacznę od uprzyjemnienia kąpieli. Duża ilość piany, cudowny zapach. Nic, tylko się relaksować w wannie <3 Ale jeśli nie macie na to czasu to pod prysznicem również świetnie się sprawdza.

II

Olejowa maska do włosów chirp BODY

Maska, przy której jest trochę zachodu (tak samo jak przy zmywaniu olejów), ale dla efektów warto :) i ten kokosowy zapach <3

III

Venus łagodząca pianka do golenia Pro-Sensitive

W końcu Venus stworzyło piankę do golenia, która potrafi mi zastąpić ich starą niebieską piankę :D

IV

Cedrowe mydło Receptury Babuszki Agafii

Fajny kosmetyk o wielu zastosowaniach :) Jednak nie zawsze coś co jest do wszystkiego jest do niczego xD

V

ISANA Olejek do włosów KOKOS

Kolejny kokosek, po którym moje włosy są boskie! <3


Znacie coś z moich ulubieńców? A może coś z nich kompletnie się nie sprawdziło? Iii podzielcie się koniecznie swoimi odkryciami <3

44 komentarze:

  1. Też lubię ten płyn z Avon, ma genialne opakowanie i super pachnie :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu czaję się ten wariant płynu z Avonu, bo zapach na pachnącej stronie nieziemski :) Tylko nie wiem, czy pachnie też w kąpieli?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Bani Agafii uwielbiam czarne mydło. Myślę, że wariant cedrowy też by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płyn do kąpieli z Avonu bardzo mnie kusi. Zazwyczaj korzystam z prysznica, więc ja stosowałabym go raczej jako taki żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też częściej korzystam z prysznica niż wanny, ale ten płyn w obu przypadkach świetnie się sprawdza:)

      Usuń
  5. Kiedyś namiętnie używałam tych płynów z Avon - wąchałam ostatnio w katalogu zapach Pomarańcza i Żurawina - pięknie pachniał!
    Pozostałych kosmetyków nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba tylko 2 miałam ;D za z żelami szalałam.
      Interesujące połączenie!

      Usuń
  6. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale ciekawi mnie ten olejek kokosowy <3 z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie znam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. o ten olejek do włosów Isany już któryś raz mi się rzucił w oczy. Będę sobie go musiała w końcu sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cedrowe mydło mnie zaciekawiło, olejek z Isany chyba mam gdzieś w domu

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam babuszkę agafię, zawsze kupuję ich maski do włosów, ale mydełka jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie miałem jeszcze okazji użyć któregoś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z nich, ale płyn do kąpieli mogłabym przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam żadnego z tych produktów, ale może wypróbuję tę piankę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek do włosów z Issany będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego zestawu skusiłabym się na płyn o zapachu gumy balonowej i ewentualnie mydło, Babcia Agafia jeszcze mnie nie zawiodła. Szkoda, że nie napisałaś więcej o produktach, o konsystencji, cenie, jakości. Następnym razem wracam przeczytać bardziej wyczerpujący wpis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to napisałam w recenzjach. Wystarczy kliknąć w nazwę każdego kosmetyku :)

      Usuń
  16. Ua, aż dwa ulubieńcy kokosowi :D Ja nie znam niczego

    OdpowiedzUsuń
  17. oj dawno temu miałam te płyny z avon, pamiętam, że zapachy ładne i spory wybór

    OdpowiedzUsuń
  18. Płyn Avon i Babuszka Agafia to coś co chętnie sama bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)