7/16/2018

Balonowa kąpiel w wannie

Avon płyn do kąpieli Bubble Gum

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mea, Glycerin, Parfum, Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Citrid Acid, Disodium Edta, Benzophenone-3, Sodium Hydroxide, Alcohol Denat., Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 17200, Cl 14700, Limonene.
POJEMNOŚĆ: 500 ml
 Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 8,99 zł, kupiony u konsultantki. Uwierzycie, że na swoją kolej czekał od września? Sprawdziłam na Instagramie kiedy kupiłam (szukałam ceny xd) i masakra bo raczej nawet kosmetyki do kąpieli u mnie tyle nie leżakują. Teraz znalazłam na makeup.pl gdzie możecie go kupić za 13,86 zł (jeszcze nic w tej drogerii nie kupowałam, ale widzę, że cały czas mają darmową dostawę. Może ktoś się wypowiedzieć na jej temat?).
 OPAKOWANIE: typowe dla płynów do kąpieli Avon. Duża butla, możemy śledzić zużycie, spory otwór zabezpieczony sreberkiem. Jak dla mnie nie sprawia problemów i nie wylewam go za dużo. Szczerze mówiąc to nie lubię go sobie żałować ;D
KOLOR: taki perłowy jasny fiolet.
KONSYSTENCJA: rzadka. Nawet na zdjęciu widać, że ucieka między palce.
ZAPACH: do zjedzenia! Jak dla mnie to nawet pachnie lepiej niż niejedna guma balonowa :D
DZIAŁANIE: świetnie się pieni! Uprzyjemnia kąpiel w wannie. Super zapach i tyyle piany, czyli coś co lubię ;D Pod prysznicem w roli żelu też się dobrze sprawdza. Skóra czyściutka bez żadnych podrażnień, wysuszeń. Co tu dużo mówić - ja jestem na tak. Wydaje mi się, że nawet jest łagodniejszy dla skóry niż żele z serii Senses. Chociaż i tak je lubię to niektórzy skarżą się, że wysuszają one skórę.

Jakie dodatki do kąpieli lubicie?

20 komentarzy:

  1. Lubię takie zapachy, ale przyznam, że butla konkretna pojemnościowo :D. Rzadko kupuję tak duże, bo lubię sobie zmieniać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata świetlne nie miałam nic z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakoś ostatnio specjalnie nie sięgam a ten płyn długo czekał na użycie.

      Usuń
  3. Uwielbiam uprzyjemniać sobie kąpiel takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniam jaki fajny plyn i na pewno swietne pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już bardzo dawno nie miałam nic z tej firmy ;) Strasznie fajna jest ta butelka 😊 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno nic nie kupowałam ;D
      Butelka jak butelka, ale zawartość super :)

      Usuń
  6. Zapach na pewno by mi się spodobał :Dlubię takie dodatki do kąpieli zwłaszcza gdy mają jakiś fajny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) a jak jeszcze tworzy dużo ilość piany to już w ogóle super ;D

      Usuń
  7. Trochę obawiałabym się czy przypadkiem nie wysuszyłby mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę używać ich płynów, bo oczu mnie po nich szczypią, a skóra swędzi ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)