5/09/2018

Co się działo w kwietniu?

  • Jakieś latanie po mieście w pracy i pierwsze bociany w mojej wiosce ;D
  • I weź tu mu nie pozwól wejść na te łóżko :D ale o tej porze to i tak częściej śpi na podłodze/płytkach w kuchni (nawet nie na legowisku czy dywanie) - szuka chłodu.
  •  deszczowe przebiśniegi ;)
  •  pierwszy raz w życiu robiłam grzańca. Mama stwierdziła, że za dużo cynamonu a tata, że cukru. Mi tam smakował jak na pierwszy raz haha
  • Pierwsze zdjęcie robione w Piszu (rzeka Pisa), dalej Zdory i święta :)

  •  próba zrobienia ładnego zdjęcia róży :D
  • Jedyne zdjęcia z Warszawy to tutaj się pożalę bo ekipa na studiach mi się wali... To zmiana trybu na dzienne, to jakieś wyjazdy, to dziekanka. Kurcze szkoda :( ale oczywiście wszystkim życzę powodzenia w nowych planach!
  •  <3
  •  Uwielbiam to zdjęcie :D <3
  •  odpoczynek po spacerku :)
  •  jak nie zgoda na leżenie na łóżku to na spacer :) Pimpek wie jak mnie do czegoś namówić ;D
  •  Weselnie. Jakby ktoś się zastanawiał jakie w końcu miałam paznokcie :D Pytałam na instastory jakie będą pasować do ciemnozielonej sukienki. Następne dwa zdjęcia zrobione na trasie a ostatnie to widok z naszego domku. Wesele było w tym namiocie, który widać.
  •  Winietki, którymi już Wam się zachwycałam na instagramie ;D
  • znów widoczek z domku.
  • widok z pokoju na taras xd
  • My <3
  •  zdjęcie mojego wykonania, którym się sama zachwycałam haha wiem, że nie jest idealne, ale lubię je. Po prostu :)
  •  Spacerki :)
  •  Pimpek piegający za tropem zająca xd samego zająca nie zauważył a czmychał sobie ścieżką ;)
  • jak słońce padło na mamę :)
  •  o okuliście i moich drugich w życiu okularach też już Wam wspominałam na insta. Po pięciu latach wada z -0,5 powiększyła się do -1,5. Staram się teraz sumiennie okulary nosić codziennie i to nie tylko do komputera. Powoli się przyzwyczajam. Wyglądam w miarę możliwie? xd 
  • Jeszcze do tego ścięłam włosy. Takie tam zmiany ;) Pierwszy raz byłam u fryzjera - mężczyzny, ale jestem zadowolona! Kiedy ja ostatnio nosiłam tak krótkie włosy? xd
  • Jedne i drugie zdjęcie zrobione w pracy. Te drugie już ostatniego dnia ;D Koniec typowo papierkowej roboty. Chociaż w obecnej też coś tam zdarza mi się ogarniać.
  • Pimpuś, Pimpuś <3
  • ciastka, które mogę polecić :D Krakuski oblane czekoladą. Polecam jeszcze zbożowe!

Najwięcej serduszek na instagramie zdobyło zdjęcie:

Dzisiaj witam się moimi ostatnimi nowościami☺ 🌸Drogerie Polskie ➰Flos-Lek żel pod oczy na sińce i obrzmienia - 8,59 - pani w drogerii doradziła mi by trzymać go w lodówce. Zobaczę co z tego będzie. 🌸Rossmann ➰Wibo bezbarwny żel utrwalający kształt brwi EyeBrowFixer - 5,39 - skończył mi się ten z Joanny i czas na coś nowego☺ ➰Carmex pomadka pomarańczowa - 4,81 - to akurat nie do końca planowany zakup. W poprzednią środę byłam w Warszawie między innymi na prezentacji marki @tresemmepolska i zapomniałam pomadki a czułam się jak bez ręki... Wpadłam do Rossmanna i troszkę się zdziwiłam, że rabat został naliczony na jedną rzecz skoro na plakatach jest informacja o minimum trzech😉 Wczoraj z Wibo było to samo. ➰Gumki do włosów - 4,39. - #zakupy #nowości #drogeriepolska #rossmann #rossmannpl #floslek #żelpodoczy #krempodoczy #carmex #pomadkadoust #pomadkaochronna #gumkidowłosów #żeldobrwi #bezbarwnyżeldobrwi #wibo #EyeBrowFixer #foryourbeauty #cosmetics #kosmetyki #kosmetykidomakijażu #rossmannpromocja #rossmannpromocja55
Post udostępniony przez Justyna (@blogzmojejstronylustra)

Piątka najchętniej czytanych wpisów na blogu:

Co ciekawego u Was wydarzyło się w kwietniu? :) 

10 komentarzy:

  1. Trochę się działo :). Okulary pasują, a najbardziej w oko wpadły mi winietki - piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wygadasz w okularach. Pimpek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że miesiąc był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałego masz pieska, bardzo uroczy :D
    Więcej dodatków pokaż z wesela :D
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mam tylko jeszcze zdjęcie lamp pod sufitem ;D ale na instagramie udekorujmy_to można popatrzeć ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)