10/14/2017

Nivea Urban Skin: maska do twarzy, krem na dzień, krem na noc

Gdy zobaczyłam pierwszy raz to trio pomyślałam sobie, że będzie hit. To chyba przez te zielone opakowania :D Moje zielone oczy nadal chętnie spoglądają w stronę zielonych kosmetyków. To taki jakby powiew świeżości czy coś takiego :D Czy jednak na pewno seria Urban Skin okazała się moim hitem? Tego dowiecie się w dalszej części wpisu :)

urban skin detoks

By Twoja cera była pełna życia!
To właśnie dlatego, by Twoja cera była pełna życia Nivea rozwija produkty, które wyjątkowo skutecznie wspierają jej własną biologię. Wydobywają one naturalne piękno Twojej cery, tak, byś wyglądała i czuła się świetnie każdego dnia. Wybierz to, czego właśnie teraz najbardziej potrzebuje Twoja skóra!

1-minutowa maska oczyszczająca Urban Skin DETOKS



  •  maska z białą glinką i ekstraktem z magnolii
  • oczyszcza skórę z toksyn, redukując stresory środowiskowe
  • zapewnia ekstra - głębokie oczyszczanie i złuszcza martwe komórki naskórka dzięki peelingującym drobinkom
  • udoskonala cerę i wspiera jej piękny wygląd
SPOSÓB UŻYCIA: Nakładaj grubą warstwę na oczyszczoną cerę, w szczególności na czoło, nos i brodę. Unikaj okolice oczu i ust. Pozostaw maskę na co najmniej 1 minutę po czym zmyj ją letnią wodą. Dla jeszcze lepszych rezultatów, używaj codziennie jako część Twojego rytuału pielęgnacyjnego.
SKŁAD: Aqua, Kaolin (glinka porcelanowa/biała), Glycerin, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Microcrystalline Cellulose, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Cellulose, Magnolia Officinalis Bark Extract (ekstrakt z kory magnolii), Glyceryl Glucoside, Xanthan Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Castor Oil, Dimethicone, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Parfum, Cl 77891, Cl42090, Cl 47005.
POJEMNOŚĆ: 75 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: przykładowo w Rossmannie 16,99 zł


OPAKOWANIE: plastikowa, dość miękka tubka zamykana na zatrzask. Póki co wydobywanie maseczki nie sprawia problemów. Opakowanie stoi "na głowie", więc maska cały czas spływa do otworu. Zobaczę co będzie pod koniec opakowania ;)


KONSYSTENCJA: średnio-gęsta, kremowa, z malutkimi drobinkami.
ZAPACH: mieszanka tradycyjnego kremu Nivea z czymś świeżym. Nie będę tutaj piać z zachwytu, ale ogólnie zapach jest ok i pozostałe dwa produkty pachną podobnie.
DZIAŁANIE: maseczka łatwo się rozsmarowuje, ale już przy pierwszym użyciu mnie zniechęciła bo zapiekły mnie policzki a jakimś wrażliwcem nie jestem. Oczom nic się nie stało, ale ta górna część policzków... Później starałam się ją nakładać niżej i było ok. Maska dość szybko zastyga, ale nie sprawdzałam czy w minutę. Ogólnie zawsze dłużej ją trzymam. Oczyszczenie skóry jest zadowalające a przy zmywaniu można wykonać delikatny peeling (drobinki nie są bardzo ostre). Rezultat skóra oczyszczona, matowa, nieściągnięta. Jednak przez te kombinowanie z nakładaniem na policzkach nie planuję powrotu.

Krem na dzień SPF20 Urban Skin OCHRONA



Zobacz i poczuj udoskonaloną i zdrowo wyglądającą cerę
Rozpieść swoją skórę tym lekkim, szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji kremem. Ciesz się intensywnym nawilżeniem, uczuciem jedwabiście gładkiej i odświeżonej cery w ciągu dnia!
Krem na dzień z kwasem hialuronowym, antyoksydantami i ekstraktem z bio zielonej herbaty:
  • Zapewnia dodatkową ochronę antyoksydacyjną i wzmacnia naturalny system ochronny Twojej cery.
  • Pomaga chronić Twoją cerę przed negatywnym  wpływem czynników zewnętrznych, zanieczyszczeniem powietrza i szkodliwym działaniem promieni słonecznych dzięki ochronie UVA/UVB (SPF 20).
  • Zapewnia twojej skórze obfite, 48-godzinne nawilżenie.
  • Lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawią, że poczujesz wspaniałe odświeżenie.
SPOSÓB UŻYCIA: Rozpoczynaj każdy dzień z ochronnym kremem NIVEA® URBAN SKIN. Nakładaj go na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie wmasowując kolistymi ruchami. Unikaj bezpośredniego kontaktu z oczami. Dla jeszcze lepszych rezultatów używaj całej linii produktów NIVEA® URBAN SKIN stworzonych by chronić, oczyszczać i regenerować Twoją cerę.
SKŁAD: Aqua, Octocrylene, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Alcohol Denat., Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylpropanediol, Distarch Phosphate, C12-15 Alkyl Benzoate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Silica Dimethyl Silylate, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract (ekstrakt z zielonej hernaty), Sodium Hyaluronate (kwas hialuronowy), Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Carbomer, Dimethiconol, Sodium Polyacrylate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, BHT, Parfum, CI 47005, CI 42090.
POJEMNOŚĆ: 50 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: przykładowo w Rossmannie 16,99 (teraz w promocji 11,99


OPAKOWANIE: tutaj muszę Wam powiedzieć, że te słoiczki bardzo mi się podobają! Są solidne i ładnie się prezentują na półce. Zielone słoiczki z odpowiednimi nakrętkami - biała na dzień i granatowa na noc i napis Nivea. Super!
ZAPACH: taki jak przy maseczce. No może troszkę mniej intensywny.
KOLOR: zielony.
KONSYSTENCJA: wydaje się lekka, żelowa, ale...
DZIAŁANIE: ...na mojej twarzy krem zachowuje się jak zwykły krem Nivea, czyli długo się wchłania a ja się strasznie świecę. I tak się zastanawiam czy tak po prostu mają kremy z filtrem bo z kremem Farmony (Dermiss SPF30) miałam tak samo. Ciężko mi nawet powiedzieć czy on nawilża czy raczej natłuszcza sobie i chroni przed słońcem. Na twarzy wysuszenia nie zauważyłam, ale jak zdarzyło mi się go nałożyć na powieki i pod oczy to po chwili czułam się tak jakbym długo wpatrywała się w ekran bez mrugnięcia okiem. Podkład dobrze się na niego nakłada, ale przypudrowanie jest konieczne.

Żel-krem na noc Urban Skin DETOKS



 Zobacz i poczuj udoskonaloną i zdrowo wyglądającą cerę
Rozpieść swoją cerę tym lekkim, szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji żel-kremem. Ciesz się intensywnym nawilżeniem, uczuciem jedwabiście gładkiej, odświeżonej i oczyszczonej z toksyn cery!
Żel-krem na noc z kwasem hialuronowym, antyoksydantami i ekstraktem z bio zielonej herbaty:
  • pomaga oczyszczać skórę z toksyn każdego wieczoru - dla widocznie udoskonalonej, zdrowo wyglądającej cery
  • przywraca zdolność antyoksydacyjną skóry i wzmacnia jej naturalny system ochronny
  • pomaga cerze zregenerować się podczas snu
  • wypełnia Twoją cerę obfitym, 48-godzinnym nawilżeniem
  • lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawiają, że poczujesz wspaniałe odświeżenie
SPOSÓB UŻYCIA: Swój wieczorny rytuał pielęgnacji zaczynaj z detoksykującym kremem NIVEA® URBAN SKIN. Nakładaj go na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie wmasowując kolistymi ruchami. Unikaj bezpośredniego kontaktu z oczami. Dla jeszcze lepszych rezultatów używaj całej linii produktów NIVEA® URBAN SKIN stworzonych by chronić, oczyszczać i regenerować Twoją cerę.
SKŁAD: Aqua, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Isopropyl Palmitate, Distarch Phosphate, Glyceryl Stearate Citrate, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Methylpropanediol, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Glucosylrutin, Isoquercitrin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Carbomer, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHT, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 47005, CI 42090.
POJEMNOŚĆ: 50 ml
CENA: w Rossmannie 16,99 (obecnie w promocji 11,99)


OPAKOWANIE, ZAPACH, KOLOR tak jak wyżej.
KONSYSTENCJA: tutaj serio lekka i żelowa.
DZIAŁANIE: krem na noc naprawdę szybko się wchłania, daje uczucie gładziutkiej skóry. Jeśli chodzi o oczy to wypada tak samo jak ten na dzień, ale tu i tu mamy zaznaczone żeby unikać kontaktu z oczami, ale mi się zdarzyło bezmyślnie po nich przejechać... Moim zdaniem tak zachowywać powinien się krem na dzień... Byłoby na pewno wygodniej. Jednak z całej trójki to właśnie krem na noc polubiłam.

Podsumowując nie ma hitu. Krem na noc polubiłam, ale też bez jakiegoś większego szału. Mieliście okazję wypróbować coś z tej trójki? Co sądzicie?

19 komentarzy:

  1. No ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzą, bo szata graficzna przyciaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to trio, ciekawa jestem jak się spiszą kremy bo maskę lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że wypadły przeciętnie, ale na pocieszenie powiem, że zawsze mogłoby być gorzej! Chociaż jednak to podrażnienie na policzkach spowodowane przez maseczkę nie jest pożądane ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jeszcze skusiłabym się na ten kremik na noc. Jak wcześniej wrzuciłaś ten zestaw, to miałam tak samo- zielone opakowanie to od razu +10 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem nadzień z SPFem mnie zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zestaw, ale na razie czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też strasznie podrażniły oczy :( krem na noc i maseczka ok ale do kremu na dzień mam mieszane uczucia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem na dzień wypadł zdecydowanie najgorzej...

      Usuń
    2. Niestety u mnie wystąpiły po dłuższym stosowaniu skutki uboczne podrażnienie oczu, nawrót trądziku i ogólnie strasznie wrażliwa skórę mam teraz i kapryśną :( dostałam uczulenia :(

      Usuń
  8. I am sure this post has touched all the internet users, its
    really really pleasant piece of writing on building up new weblog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)