12/21/2017

Perfecta Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom Your Time Is Green

Spotkaliście się kiedyś z pudrowym tonikiem? Ja mam z takim pierwszy raz styczność.

perfecta tonik pudrowy opinie

Pudrowy tonik ma unikatową dwufazową formułę łączącą tonizujący płyn z matującym proszkiem. Ma silne działanie normalizujące, matujące i oczyszczające. Daje wyjątkowe uczucie odświeżenia i jedwabistego zmatowienia. 
  • Sound Green Extract - wyjątkowy botaniczny ekstrakt pozyskiwany innowacyjną metodą ultradźwięków. Ma silne właściwości oczyszczające, normalizujące i energizujące skórę. 
  • Bazylia - działa przeciwbakteryjnie oraz łagodzi podrażnienia. Zawiera polifenole, które wyłapują wolne rodniki. 
  • Puder mineralny z glinką - doskonale matuje i pochłania ze skóry nadmiar sebum, nie powodując nadmiernego przesuszenia.
SPOSÓB UŻYCIA: Bezpośrednio przed użyciem energicznie wstrząsnąć w celu połączenia faz. Nasączyć wacik tonikiem i delikatnie rozprowadzić na oczyszczonej skórze twarzy, omijając okolice oczu. Stosować dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Polecany jest do codziennego demakijażu i oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu.
SKŁAD: Aqua, Glycerin, Kaolin, PPG- 26- Buteth- 26, PEG- 40 Hydrogenated Castor Oil, Zinc Oxide, Citric Acid, Mangifera Indica Fruit Extract, Ocimum Basilicum Leaf Extract, Niacinamide, Allantoin, Hydroxyacetophenone, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Buteth- 3, Tributyl Citrate,Linalool, Hexyl Cinnamaldehyde, D-Limonene, Citral, Benzyl Salicylate, Parfum, CI 19140, CI 42051.
POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: kupiłam w Rossmannie za 13,99 zł i obecnie też tyle kosztuje.
Mamy 9 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.


OPAKOWANIE: plastikowa, przezroczysta butelka. Swobodnie możemy śledzić zużycie toniku. Zamknięcie na klik, działa bez zarzutu.


KOLOR i KONSYSTENCJA: zielony płyn i biały puder.
ZAPACH: ziołowy, delikatny. Jak dla mnie jest ok.
DZIAŁANIE: Tonik daje uczucie ulgi po tym jak mycie np. czarnym mydłem wywoła ściągnięcie skóry. Bardzo szybko się wchłania i daje niezły efekt matu, ale na szczęście nie wysusza skóry. Po toniku krem bardzo łatwo się wchłania. Pod koniec buteleczki zauważyłam, że mniej niespodzianek pojawia mi się na policzkach, stare znikają (a ostatnio było nieciekawie) i prawdopodobnie jest to zasługa tego toniku.

Inne produkty w serii Your Time Is Green:
  • Glinkowa pasta do mycia twarzy przeciw niedoskonałościom
  • Żel z drobinami przeciw niedoskonałościom
  • Płyn micelarny przeciw niedoskonałościom
  • Krem na dzień przeciw niedoskonałościom
  • Krem-maska na noc przeciw niedoskonałościom
  • Matt-booster 24h przeciw niedoskonałościom
Znacie któreś z tych produktów? Co o nich sądzicie?

27 komentarzy:

  1. Wykańczam żel z drobinami z tej serii ;) Ten tonik mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał nie wiedziałam że coś takiego jest, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z pudrowym tonikiem. Nie wiedziałam, że takie cuda po prostu istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale skoro daje radę z niedoskonałościami to chyba muszę go kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten 'wynalazek' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tonik. Idealny dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pudrowymi tonikami nie mam dobrych wspomnień ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tonik świetny, fajnie doczyszcza, nie wysusza, nawet wydaje się że pory są mniej widoczne. Zastanawiam się nad zakupem tej glinkowej pasty 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would
    be okay. I'm undoubtedly enjoyung your bog and look forward to new updates.

    OdpowiedzUsuń
  10. Does your website have a contact page? I'm having problems
    locating it but, I'd like too send yyou an e-mail. I've got some creative
    ideas for your blog you might bbe interested in hearing.

    Either way, great website and I look forward to seeing it develop over
    time.

    OdpowiedzUsuń
  11. Excellent pieces. Keep writing such kind of information on your site.

    Im really impressed by it.
    Hey there, You've performed an excellent job. I'll definitely digg
    it and individually suggeest tto my friends. I'm sure they will be benefited from this site.

    OdpowiedzUsuń
  12. I've been exploring for a little bit forr any high quality
    articles or weblog posts in this sort of space . Exploring iin Yahoo I
    ultimately stumbled upon this website. Reading this information So i'm glad to convey that I have an incredibly excellent uncanny feeling I found out juwt what I
    needed. I such a lot without a doubt will make sure to
    don?t omit this website and provides it a glance regularly.

    OdpowiedzUsuń
  13. I like the helpful info you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently.
    I am quite sure I will learn a lot of neww stuff rigt here!

    Good luck for the next!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hurrah, that's whaqt I wass looking for, what a data!
    existing here at this weblog, thanks admkin of this site.

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome article.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie podzielam tej opinii.Kupiłam go zaintrygowana pudrowym elementem i cudownym zapachem. Niestety alkohol wysoko w składzie sprawił, że moja buzia robi się czerwona, lekko piecze. Jakby wszystkie potrądzikowe zaczerwienienia zostały wyciągnięte na światło dzienne. Oczyszcza całkiem nieźle, niesamowicie pachnie, ale niestety nie jest to najlepszy tonik jaki nakładałam na buzię. Jest zbyt mocny, wysuszył mi buzię i mam wrażenie, ze mimo wszystko daleko mu do normalizacji cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro, że tak wyszło :( Niestety nie wszystkie kosmetyki są dla wszystkich.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)