11/02/2017

Co się działo w październiku?

 Pimpek wtapia się w otoczenie :D
 Pierwsze z lewej moje ulubione październikowe zdjęcie :D <3
 Ponury widok z pracy...
 Trochę koloru ;)
 Moja chrześnica skończyła dwa latka <3 
 Pies czy leniwiec? :D
 Spacerowo ;)
 Skończyłam czytać "Zapach szczęścia". Dość szkolnie napisana ta książka co mnie momentami denerwowało... Ciekawa historia, ale brakowało mi tutaj inaczej zbudowanych zdań czy jakby to określić. Jednak słowa z przesłaniem, ciekawe cytaty też tutaj znalazłam.
Za to koniecznie muszę Wam polecić film! "Bez miłości ani słowa". CUDOWNY. O pisaniu. Aż mnie coś ruszyło i zatęskniłam za pisaniem moich opowiadań. Jedno nadal nieskończone...
 W końcu dotarłam do fryzjera. Nawet moja fryzjerka stwierdziła, że dawno mnie nie było xd Zdjęcie zrobione dzień po wizycie i już po myciu.
 Taki milutki Tymbark mi się trafił :)
Widok z 12 piętra Pałacu Kultury, Pałac Kultury gdy czekałam na autobus i na kolejnym już z autobusu. Znów odwiedzam Warszawę co dwa tygodnie. Trzymajcie kciuki <3
I jeśli macie jakieś godne polecenia w miarę tanie noclegi to chętnie o takich przygarnę informacje :D
 Spójrzmy w niebo...
 Takie chmury niestety przeważały...
 Słoneczko na pocieszenie ;)
I Pimpuś <3

U Was też ostatnio padał śnieg? ;O

Piątka najchętniej czytanych wpisów? 


Wydarzyło się coś ciekawego u Was w październiku? :) 

16 komentarzy:

  1. Śliczny tort i przesłodki psiak ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do noclegów to sama bym chętnie przygarnęła, ale mamy mała kawalerkę ;D kojarzę coś, że w akademikach są takie weekendowe pokoje w przystępnej cenie, ale głowy nie dam uciąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci :D <3 To ja proponuję wypad na kawę :D
      O, akademików jeszcze nie sprawdzałam :D

      Usuń
  3. Pimpek jest świetny!u mnie niestety też padał śnieg z deszczem i było bardzooo zimno

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjęcie Pimpka po lewej jest genialne! Super pies :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)