10/12/2017

Przegląd nowości września i szybkie podsumowanie zużyć kosmetycznych

Już prawie połowa października a ja jeszcze nowości września nie pokazałam... Dzisiaj nadrabiam!

 Avon

  •  Płyn do kąpieli Bubble Gum - 8,99
  • Płyn do higieny intymnej Simply Delicate - 6,99

Rossmann

  •  Żel do golenia Joanna - 9,99 - ulubieniec wrócił na salony :D
  • Maseczka węglowa AA  Beauty Bar - 2,39
  • Pędzel typu kabuki For Your Beauty - 9,99 - już Wam mogę zdradzić, że go polubiłam! Kilka ruchów pędzlem  i twarz upudrowana :D
  • Maszynki do golenia Gilette Blue II - 9,99

Oriflame

  •  Tarka do stóp - 4,99
  • Żel pod prysznic z olejkiem z migdałów Love Nature - 9,99 - szampon z tej serii nie wypadł u mnie najlepiej. Mam nadzieję, że z żelem będzie lepiej.

Przyjaciółki Nivea

  •  Maska do twarzy Urban Skin Detoks
  • Krem na dzień Urban Skin Ochrona SPF20
  • Krem na noc Urban Skin Detoks
O tej trójce niedługo pojawi się wpis.

Przesyłka od Meet Beauty i Dove

  • Szampon do włosów Regenerarw Nourishment z ekstraktem z czerwonych alg
  • Pianka do mycia ciała
  • Antyperspirant gruszka i aloes - zapach mega!
Kto planuje zgłosić się do kolejnej edycji Meet Beauty? Zgłoszenia wystartują 10 stycznia!

Współpraca z MarokoSklep

  • Beaute Marrakech olej z henny do olejowania włosów - czy tylko pierwszy raz spotykam się z tym olejem?
  • Naturalne czarne mydło marokańskie savon noir z olejem pomarańczowym żel pod prysznic antycellulitowy
We wrześniu na kosmetyki wydałam 63,32 zł. W sierpniu 187,08 zł. Jest różnica xd

Denko


Wpadło Wam coś w oko? Co ciekawego kupujecie na obecnej rossmannowej promocji? Bo ja to chyba na nic się nie skuszę :D

18 komentarzy:

  1. Całkiem sporo nowości, właśnie zastanawiałam sie nad tym różowiutkim płynem do kąpieli od Avon :D wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie zamawiałam niczego z Avonu, muszę wziąć katalog od znajomej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko rzuciło mi się w oczy na blogu :) Ja się wybiorę po jakiś podkład i kredkę do brwi. Pewnie też jakiś puder dokupię i będzie komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha różnica spora, prawie 3x mniej kasy :P ta przesyłka nie ciekawi najbardziej, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sensual lubię, najbardziej plastry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nic na promocji nie kupiłam :D więc mogę powiedzieć,ze zbyt dużo nowości nie przybyło :D dobrze,ze na biezaca zuzywam to co mam :D tego się trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw Nivea dotarł i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)