1/06/2015

Witam w nowym roku/Ostatnie denko roku 2014

Sylwester udany? Jak Wam mijają pierwsze dni nowego roku?:)
Śniło mi się, że po powrocie zastanę 9 nowych komentarzy. Senne przewidywania pomyliły się o 1.
Było ich 10 ;d

Przechodzę do denka. Kartę z aparatu udało mi się wyjąć pęsetą ^^
Notka miała być wczoraj, ale był problem z załadowaniem zdjęć.

TWARZ

Tonik Ziaja Liście manuka do skóry normalnej, tłustej i mieszanej
 Pisałam o czterech produktach z tej serii. Toniku nie kupię. Rossmann.

USTA
Carmex miętowy
Moje pierwsze zetknięcie z Carmexem. Bardzo wydajny. Efektem chłodzenia/mrowienia pomagał mi gdy zrobiły mi się zajady i przy tym piekły mnie usta. Po posmarowaniu nie czułam pieczenia ;) Utrzymywał usta w dobrym stanie. Jeśli będę miała okazję to kupię. Hebe.

CIAŁO
Błoto z Morza Martwego White Flower
500 g starczyło mi na ponad dwa miesiące stosowania. Do twarzy użyłam z 2-3 razy. Pieczenie i zaczerwienie skóry nie było fajne choć dość szybko znikało. Opakowanie wykorzystałam na plecy i dekolt. Dobrze oczyszcza i w dość odczuwalny pozbyłam się krostek z pleców. Kupiłam już kolejne opakowanie i pewnie jeszcze kupię. Rossmann.
Scruby Oriflame Miami Spirit i Parisian Delight 
Tutaj pisałam o Parisian Delight. Oba sprawdzają się tak samo. Parisian pachnie ładniej :) Może kupię.
Płyn do kąpieli Oriflame  Now Let's Celebrate
Ładny leśny zapach - taki akurat na świąteczny, zimowy okres. Całkiem dobrze się pieni. Uprzyjemnia kąpiel, ale jest mało wydajny. Nie wiem ile konkretnie razy go użyłam, ale mocno się zdziwiłam gdy się skończył. Może kupię.
Masło do ciała Bielenda czekolada + karmel
Tutaj pisałam. Nie kupię. Rossmann.
Gąbka z Rossmanna
 Kupiłam kolejną.
Balsam CC 10w1 Bielenda
Tutaj pisałam. Może kupię. Rossmann

DŁONIE I PAZNOKCIE
Lotion do rąk Isana moments of sense
Mega wydajny produkt. Przy stosowaniu przez trzy osoby i może przez ewentualnych gości ^^ stał w łazience od marca. Szybko się wchłania i utrzymuje dłonie w dobrym stanie, ale z suchymi skórkami sobie nie radzi. Bardzo wygodna aplikacja. Kupiłam już inną wersję zapachową i jak będzie możliwość to jeszcze kupię. Rossmann.
Zmywacz bebeauty
Kupuję często, ale coraz bardziej zaczyna mnie denerwować zacinająca się pompka w każdym kolejnym opakowaniu:/ Teraz używam zmywacza Isana, ale pewnie z przyzwyczajenia ten jeszcze kupię... Biedronka

INNE
Waciki Carea z Biedronki - kupię.
Waciki Femme z Polomarketu - kupię.

Jak tam Wasze denka?

12 komentarzy:

  1. Z wszystkich rzeczy znam tylko tonik, masło do ciała i waciki z Biedronki :) zastanowię się nad kupnem lotiona, skoro taki wydajny i całkiem dobry w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też często te pompki w zmywaczach z Biedronki się zacinają. Czasami w połowie produktu i potem mam problem,by go zużyć. Lotion do rąk Isana ląduje na zakupowej liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra z nimi :( trzeba odkręcać i wylewać.... Teraz jest inna wersja. Kolejna limitka, ale też ok :)

      Usuń
  3. Lubię strasznie pomadki z Carmex, ale tej miętowej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nie spojrzę, to seria 'liście manuka' Ziaji jest oceniana nieprzychylnie. Najlepsze jest to, że słyszałam już negatywne opinie ze strony dziewczyn ze skrajnie odmiennymi typami cery :) Więc się im po prostu seria nie udała... wiem przynajmniej, żeby się nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle... Widziałam opinie dziewczyn raczej o zbliżonym typie cery do mojej. Miałam spore nadzieje co do tej serii no ale niestety... Jedynie pasta jest ok.

      Usuń
  5. spore denko :) Ten lotion ma śliczny zapach ale średnie działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie. Niestety przy wymagających dłoniach się nie sprawdzi

      Usuń
  6. U mnie ten tonik z Ziaji dobrze się sprawuje, ale zdaję sobie sprawę z tego, że nie u każdego się sprawdzi. Lotiony do rąk z Isany bardzo lubię, choć z tą wersją fioletową lubiłam sie bardziej niż z aktualną zimową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Zależy od skóry... Też jakoś ta fioletowa wersja bardziej przypadła mi do gustu, ale na tą nową też nie narzekam i czekam na nowe wersje ;d

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)