5/07/2014

Scrub do ciała Oriflame Discover Parisian Delight

Dzisiaj przybliżę Wam jedną z moich nowości.
Scrub do Oriflame Discover Parisian Delight
Poczuj zapach i zakochaj się. Uwodzicielskie, a zarazem ciepłe nuty tofii i wanilii, wzbogacone romantycznym aromatem lawendy.
Wybierz się na południe Francji pachnące dojrzałą lawendą, zachwycające krajobrazem pełnym barw.
Skład:

Ode mnie:

Pojemność: 200 ml.
Opakowanie: miękka, plastikowa tubka z zamknięciem typu klik. Zatyczka z jednej strony mi się oberwała, ale jeszcze się trzyma, nic się nie wylewa. Pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości. Szata graficzna bardzo mi się podoba.
Kolor: ciemny fiolet.
Zapach: zdecydowanie wyczuwam wanilię, ale nie samą. Póki nie doczytałam w katalogu, że to tofii i lawenda to nie przyszło mi do głowy, że to to. Z wanilią wolę uważać. Wszystko przez kupione dawno temu duszące kadzidełko o tym zapachu a ostatnio wanilia często się u mnie pojawia w kosmetykach, ale jak na razie nie trafiłam na coś tak złego. Zapach określiłabym jako kuszący, romantyczny :) Utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po kąpieli.
Konsystencja i działanie: w sam raz. Pierwsze użycie i pytanie: GDZIE są drobinki? One są naprawdę bardzo słabo wyczuwalne, żeby je zobaczyć to trzeba się bardzo dokładnie przyjrzeć. I pomyślcie jakie było moje zdziwienie gdy spłukiwałam już kosmetyk i poczułam WYGŁADZONĄ, naprawdę wygładzoną, delikatną skórę. Byłam w wielkim szoku i jeszcze teraz przy każdym użyciu się dziwię. Nie podrażnia, nie wysusza.
Cena: 9, 90 zł.
Szczerze polecam :) szczególnie osobom, które nie lubią mocnych zdzieraków.

W skład serii wchodzą:
- żel pod prysznic
- scrub
- mydełko

Macie ochotę wybrać się w taką podróż?

4 komentarze:

  1. Szkoda, że mało w nim tych drobinek, ale z drugiej strony kusi w roli żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) chociaż mi te mało wyczuwalne drobinki nie przeszkadzają

      Usuń
  2. Z tej serii kosmetycznej miałam mydełko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)